Varte sånn ca til klokka to.
Da var føn-vinden over og nedbør kom
Fysj, er så lei av regn[emoji31]
Her har sola dukket opp, men den forsvinner snart igjen....[emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varte sånn ca til klokka to.
Da var føn-vinden over og nedbør kom
Ja, begynner komme seg! Han er litt mindre enn snittet da, skulle vel egentlig ha vært omtrent 2 kg nå..? Menmen. Han ser frisk og fin ut uansett [emoji7]Ååh, ganske stor baby nå![emoji7][emoji7]
Det tar vi muligens igjen. Vi må jo ha opp tempo totalt også.
Fikk deg til å lure noen sider altså? [emoji56][emoji8]Og der fikk jeg svar på det[emoji23] nam!
Takk håper jeg ogsåDu er nok det[emoji12] håper du sovner greit i kveld allikevel!
JaaaKult uansett[emoji1]
Ja jeg kunne jo virkelig gnidd det inn [emoji23][emoji33]Finnes verre ting ja[emoji23][emoji56]
Var det ålreit da?Ja det har jeg[emoji1]
Så bra! La det vare ja. Surt hvor avhengig man er av bil [emoji25]Hurra!! Pappa fikk ordnet tenningslåsen, så bilen kan starte igjen! Får håpe det varer [emoji85] Så kjipt å være uten bil..
Gir noen meg stat ved midtnatt så skal jeg knuse tall de neste ukene, når jeg har tid
Ligger med ei sovende frøken oppå meg[emoji7] Det er ikke hver dag lenger. Våkna nok av en drøm, hylskrek og helt i ørska. Og klamra seg rundt halsen min[emoji26]
Å jada altfor mye
Dro på gatekjøkken med 3 andre foreldre og barna etter forestillingen
Håper det funker videre. De skulle ha nesten 7000 for bare DELEN på Toyota, og med arbeid kunne det bli opp til 10k...Så bra! La det vare ja. Surt hvor avhengig man er av bil [emoji25]
En slags kyllinggryte med mye rart i![]()
Var det de 15 min![]()
Jobb i morgen til kl 17 så hjem å dusje før jeg skal på sommerfest
Bil er dyrt jaHåper det funker videre. De skulle ha nesten 7000 for bare DELEN på Toyota, og med arbeid kunne det bli opp til 10k...
Da kjøper jeg heller ny bil, altså..
Totalt avhengig av bil her. Kommer meg ingensteds uten!
Ja, begynner komme seg! Han er litt mindre enn snittet da, skulle vel egentlig ha vært omtrent 2 kg nå..? Menmen. Han ser frisk og fin ut uansett [emoji7]