En slags kyllinggryte med mye rart iHva har du laget?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En slags kyllinggryte med mye rart iHva har du laget?[emoji2]
Tror jaggu jeg har blitt syk selv
Takk for detOh no!![emoji13] god bedring!
Sååå mett
Hjemmelaga pizza med kyllingkjøttdeig med tacokrydder, bacon, stekt sopp, mais og løk. Pluss ost og tomatsaus selvsagt [emoji1] Smakte fortreffelig.
Det var detSå koselig da[emoji4]
Ok, nå har jeg lest Tamara sin utfordring.
For at vi skal nå utfordringen på minst 17.000 innlegg i denne tråden bør vi ha minst 4.533 innlegg her i løpet av dagen.
Vi ligger cirka 2 dager bak.
Dette tar vi lett igjen![]()
Det var detOki . Var det koselig ?
Fint litrSå kjekt . Hva spiste dere?
Håper vi er friske til 90årsdaf
Var det de 15 minHørtes deilig ut å gjøre ingenting[emoji1]
Men fordi jeg ville teste appen, og hun har vel kanskje sett at jeg ville ha sånn i tidligere innleggVet ikke.
Har dere hatt en fin dag? [emoji4]
Hektiske dager på jobb, så blir godt da det endelig er helg halv 5 i morra[emoji28]
Var koselig. Bare litt slitsomt. Så nå har jeg hatt powernap. Og kunne sikkert lagt meg nå til i morgen. Men eldste gikk på svømming nå og er ikke tilbake før rundt 2100 tiden [emoji23] Da er jeg vel våken igjen gitt
Jeg vet. Men det er liksom ikke det verste å tape i. Jeg sitter jo ikke DU FIKK I. DU FIKK D [emoji23] Bare spiller [emoji56]
Ikke sant [emoji23]Hehe, gror bare en baby liksom[emoji23] ikke noe å snakke om det da[emoji6]
Jeg var ferdig etter en handletur når jeg gikk gravid såe....[emoji28]
1000 til i dag er også mye å be om![]()
Må nesten bare det skal jeg orke å bo her mer
Vi får til dette RonjaR[emoji6] skravle i vei[emoji28] hadde noen rolige dager i mai også[emoji6]
Veldig godt og betryggende, har en liten tass på 1,8kg nå [emoji7]
Så bra at alt er fint [emoji173]️