♡ Skravletråd JUNI ♡

Ok, nå har jeg lest Tamara sin utfordring.
For at vi skal nå utfordringen på minst 17.000 innlegg i denne tråden bør vi ha minst 4.533 innlegg her i løpet av dagen.
Vi ligger cirka 2 dager bak.
Dette tar vi lett igjen :)
Vi får prøve

Ja betryggende. Men som hun sa, får jeg rier plutselig, så kan det fort gå fra 3,5cm til 0 cm...
Og han lå så godt nedi bekkenet at hun trodde at fødsel kunne gå fort, og han hadde lagt seg såpass klar at det KUNNE indikere litt tidlig fødsel. Men må bare være obs på kroppens tegn.
Vær obs ja

Gjør ikke du mye???! Trodde du var gravid jeg[emoji6][emoji23]
Var det og når man er trøtt fra før.
Gjør ikke så mye, gror bare litt baby [emoji28]
Nei, har jo egentlig bare vært til gyn, handlet og hatt folk på besøk. [emoji14]

Uff, det er helt jævlig egentlig..

Kjenner veldig godt etter, merker jeg. Når jeg får en ubehagelig kynner, så følger jeg godt med på om det blir flere av dem [emoji14]

Kjedelig at vi ikke fikk denne utfordringen for 8 dager siden[emoji23] vi ligger langt bak...
Det tar vi muligens igjen. Vi må jo ha opp tempo totalt også.

Gjør ikke så mye, gror bare litt baby [emoji28]
Nei, har jo egentlig bare vært til gyn, handlet og hatt folk på besøk. [emoji14]

Uff, det er helt jævlig egentlig..

Hehe, gror bare en baby liksom[emoji23] ikke noe å snakke om det da[emoji6]
Jeg var ferdig etter en handletur når jeg gikk gravid såe....[emoji28]

Ligger med ei sovende frøken oppå meg[emoji7] Det er ikke hver dag lenger. Våkna nok av en drøm, hylskrek og helt i ørska. Og klamra seg rundt halsen min[emoji26]

Ligger med ei sovende frøken oppå meg[emoji7] Det er ikke hver dag lenger. Våkna nok av en drøm, hylskrek og helt i ørska. Og klamra seg rundt halsen min[emoji26]
Stakkars lita da [emoji170] Men fryktelig kos med kosen da [emoji7]

Joda, men tøff uansett. For det kan jo bli krevende og med så stor aldersforskjeld så krever dem litt forskjellig også[emoji4] 15t i uka er jo gull, men synd det ikke er da du trenger det som mest da[emoji29]
Mhm, vel det går vanligvis greit, men akkurat nå er vi i en litt tøff periode hvor lillegutt ikke sover så bra og det er litt kaotisk :(

Stakkars lita da [emoji170] Men fryktelig kos med kosen da [emoji7]

Ikke noe godt nei[emoji26] men roet seg fort og sovna så fort vi la oss ned[emoji4] og kosen er jo kjempekos[emoji7] kunne ha liggi der til i morra, hadde jeg ikke vært så sulten[emoji28]

Mhm, vel det går vanligvis greit, men akkurat nå er vi i en litt tøff periode hvor lillegutt ikke sover så bra og det er litt kaotisk :(

Utrolig hva søvnen til de små gjør altså[emoji29] håper det går fort over da[emoji4]

Back
Topp