Jente1995
Andre møte med forumet
Velfungerende [emoji7]Og fungerende kjøkken endelig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velfungerende [emoji7]Og fungerende kjøkken endelig![]()
Vi får prøveOk, nå har jeg lest Tamara sin utfordring.
For at vi skal nå utfordringen på minst 17.000 innlegg i denne tråden bør vi ha minst 4.533 innlegg her i løpet av dagen.
Vi ligger cirka 2 dager bak.
Dette tar vi lett igjen![]()
Varte sånn ca til klokka to.Heldige dere[emoji1] bare å nyte så lenge det varer!
Vær obs jaJa betryggende. Men som hun sa, får jeg rier plutselig, så kan det fort gå fra 3,5cm til 0 cm...
Og han lå så godt nedi bekkenet at hun trodde at fødsel kunne gå fort, og han hadde lagt seg såpass klar at det KUNNE indikere litt tidlig fødsel. Men må bare være obs på kroppens tegn.
Nei.4500 innlegg inne her på kun 1 dag? :O
Gjør ikke så mye, gror bare litt baby [emoji28]Gjør ikke du mye???! Trodde du var gravid jeg[emoji6][emoji23]
Var det og når man er trøtt fra før.
Kjenner veldig godt etter, merker jeg. Når jeg får en ubehagelig kynner, så følger jeg godt med på om det blir flere av dem [emoji14]Vær obs ja
Totalt sett når vi gir oss tenker jeg hun mente4500 innlegg inne her på kun 1 dag? :O
Det tar vi muligens igjen. Vi må jo ha opp tempo totalt også.Kjedelig at vi ikke fikk denne utfordringen for 8 dager siden[emoji23] vi ligger langt bak...
Gir noen meg stat ved midtnatt så skal jeg knuse tall de neste ukene, når jeg har tidJippi, digger når du kommer med talla dine![emoji1][emoji122]
Lurt det!Kjenner veldig godt etter, merker jeg. Når jeg får en ubehagelig kynner, så følger jeg godt med på om det blir flere av dem [emoji14]
Gjør ikke så mye, gror bare litt baby [emoji28]
Nei, har jo egentlig bare vært til gyn, handlet og hatt folk på besøk. [emoji14]
Uff, det er helt jævlig egentlig..
Stakkars lita da [emoji170] Men fryktelig kos med kosen da [emoji7]Ligger med ei sovende frøken oppå meg[emoji7] Det er ikke hver dag lenger. Våkna nok av en drøm, hylskrek og helt i ørska. Og klamra seg rundt halsen min[emoji26]
Mhm, vel det går vanligvis greit, men akkurat nå er vi i en litt tøff periode hvor lillegutt ikke sover så bra og det er litt kaotiskJoda, men tøff uansett. For det kan jo bli krevende og med så stor aldersforskjeld så krever dem litt forskjellig også[emoji4] 15t i uka er jo gull, men synd det ikke er da du trenger det som mest da[emoji29]
Stakkars lita da [emoji170] Men fryktelig kos med kosen da [emoji7]
Mhm, vel det går vanligvis greit, men akkurat nå er vi i en litt tøff periode hvor lillegutt ikke sover så bra og det er litt kaotisk![]()
Skal vi bytte?Velfungerende [emoji7]
1000 til i dag er også mye å be omNei.
Totalt på denne tråden
Huff stakkars <3Ligger med ei sovende frøken oppå meg[emoji7] Det er ikke hver dag lenger. Våkna nok av en drøm, hylskrek og helt i ørska. Og klamra seg rundt halsen min[emoji26]