♡ Skravletråd JUNI ♡

Kan fort bli det ja, hun er ekspert på å ikke høre etter så alltid spennende å ha henne med ut og se hvor langt hun greier å tøye strikken min før vi reiser hjem
Isj.. Ikke alltid like moro det :/

Natteravner, meld dere. Shadow er jo gitt, frem til 24 i alle fall er hun pålogget til over midtnatt :-)

Vi må ha stat. Så skal jeg legge fra meg kvalmen fra en tidligere runde og prøve en gang til
Være statistikk og tallknuser, pusher og det hele. Men jeg sover oftest (helst) ved midtnatt.

Jippi, digger når du kommer med talla dine![emoji1][emoji122]

Sliten..? Gjort noe spesielt i dag?
Ja, veldig godt å se at alt ser bra ut..! Liten kar på 1800g inni der nå [emoji7]

Bare tidlig våken og jobbet til halv 5, pluss små hektisk dag på jobb[emoji4]
Så gromt[emoji7][emoji7]

Ja, nei ser jo ikke så mye nå, så langt på vei [emoji14]
Var på siste ul i uke 34 mener jeg, hadde svangerskapsdiabetes så de var redd han skulle bli stor, vel etter den timen var de redd han skulle være for liten :-P
Ungene mine trives vist best under 3 kg ;)

Var på siste ul i uke 34 mener jeg, hadde svangerskapsdiabetes så de var redd han skulle bli stor, vel etter den timen var de redd han skulle være for liten :-P
Ungene mine trives vist best under 3 kg ;)
Såpass! Er jo 32+3 i dag, med baby på 1,8 kg. Fikk liksom ikke sett så mye av selve babyen [emoji14]

Så lenge babyene er friske, så er jo alt bra [emoji173]️

Så godt alt var bra med lille[emoji1]
Her går det fint! Travelt men bra[emoji1]
Veldig godt og betryggende, har en liten tass på 1,8kg nå [emoji7]

Så bra at alt er fint [emoji173]️

Mindre frivillig altså :-P
Får gratis bhg her under foreldrepermisjon, men barna har da kun 15 timer i uka og fri når skolen har fri :O

Joda, men tøff uansett. For det kan jo bli krevende og med så stor aldersforskjeld så krever dem litt forskjellig også[emoji4] 15t i uka er jo gull, men synd det ikke er da du trenger det som mest da[emoji29]

Bare tidlig våken og jobbet til halv 5, pluss små hektisk dag på jobb[emoji4]
Så gromt[emoji7][emoji7]
Ååh..
Jeg kjenner jeg er veldig glad jeg ikke jobber for tiden. Ikke gjort så mye, men er dævvsliten likevel...
Hektisk arbeidsdag hørtes veeeldig slitsomt ut i alle fall [emoji42]

Ja. Og ho er veldig aktiv og full av meninger, hehe :) Sover til gjengjeld som en sten da.

Slik er det her og, nå tror jeg vi er nødt for å droppe den andre duppen og heller være ute[emoji4] helt rasende hvis ho ikke får være ute nok ila dagen.

Ååh..
Jeg kjenner jeg er veldig glad jeg ikke jobber for tiden. Ikke gjort så mye, men er dævvsliten likevel...
Hektisk arbeidsdag hørtes veeeldig slitsomt ut i alle fall [emoji42]

Gjør ikke du mye???! Trodde du var gravid jeg[emoji6][emoji23]
Var det og når man er trøtt fra før.

Back
Topp