Fordi du gir deg ca nå for å vinne aquaplay?Så den å får ikkr blitt med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi du gir deg ca nå for å vinne aquaplay?Så den å får ikkr blitt med
Fint med flere, i tilfelle noen sovner. Det er snakk om 20 dager i strekk. Lenger enn det har vart før. Men må bare klare det ti av dem, men vi pleier jo måtte be om å få ta igjen. Så...Jeg kan nok melde meg. Hehe. Jeg får jo ikke sove så ofte når jeg burde![]()
Hvor står det?Men folkens, sett utfordringen? Vi må over 17 000 innlegg her eller hva vi enn klarte i mai.
Skravla går!
Tamara laget en tråd om den store utfordringen i juniHvor står det?
Mhm stemmerFordi du gir deg ca nå for å vinne aquaplay?
Spennende å se om det gårFint med flere, i tilfelle noen sovner. Det er snakk om 20 dager i strekk. Lenger enn det har vart før. Men må bare klare det ti av dem, men vi pleier jo måtte be om å få ta igjen. Så...
Kronerulling for å kjøpe deg en, det var jo en relativt rimelig en, mot at du skravler med oss ;-)Mhm stemmer
Der3 spiller ikke så mye kort med andre ord?Natteravner, meld dere.
For meg er det ikke overkommelig egentlig. For ham er det mer sånn... Vel, han spiller, han puster, han teller...
Mildt sagt slitsomt å spille kort mot ham av pg til ;-)
Fint med flere, i tilfelle noen sovner. Det er snakk om 20 dager i strekk. Lenger enn det har vart før. Men må bare klare det ti av dem, men vi pleier jo måtte be om å få ta igjen. Så...
Kronerulling for å kjøpe deg en, det var jo en relativt rimelig en, mot at du skravler med oss ;-)
En plan?

God morgen! Hva spiser dere til frokost?
Så lei av brødskive med brunost
Så mine fine planer om å sove 3 timer før nattmat kan jeg glemme? Ja altså tvilsomt at det hadde skjedd uansett da, de planene skjer liksom aldriNatteravner, meld dere. Shadow er jo gitt, frem til 24 i alle fall er hun pålogget til over midtnatt
Vi må ha stat. Så skal jeg legge fra meg kvalmen fra en tidligere runde og prøve en gang til
Være statistikk og tallknuser, pusher og det hele. Men jeg sover oftest (helst) ved midtnatt.

Noe sånn
Sikkert gøy.
OK, inne fra ny app så tar litt tid å bli vant til den, spesielt med smileyTamara laget en tråd om den store utfordringen i juni
Hadde blitt med på den altså ;-)
Du er morsom
Nei. Altså kan godt gjøres på å tape gitt. Men det er ikke helt i min natur. Og ikke hennes heller. Hu krever å se kortene mine i slutten.Dela
Jeg er gift med en som teller kort. Og derfor har ganske god kontroll på om motspilleren har eller ikke har ess på hånden f.eks
Er ikke det litt greit da?Rart, idag var siste dagen før sommerferie så nå skal jeg være alene med begge ungene frem til august :O
Kan bli litt mye å grille alt det med mindre dere er veldig mange...