♡ Skravletråd JUNI ♡

Jeg kan nok melde meg. Hehe. Jeg får jo ikke sove så ofte når jeg burde :p
Fint med flere, i tilfelle noen sovner. Det er snakk om 20 dager i strekk. Lenger enn det har vart før. Men må bare klare det ti av dem, men vi pleier jo måtte be om å få ta igjen. Så...

Natteravner, meld dere.

For meg er det ikke overkommelig egentlig. For ham er det mer sånn... Vel, han spiller, han puster, han teller...

Mildt sagt slitsomt å spille kort mot ham av pg til ;-)
Der3 spiller ikke så mye kort med andre ord? :P

Fint med flere, i tilfelle noen sovner. Det er snakk om 20 dager i strekk. Lenger enn det har vart før. Men må bare klare det ti av dem, men vi pleier jo måtte be om å få ta igjen. Så...

Men er det uten pause, eller er for å få mest mulig skravling?

Natteravner, meld dere. Shadow er jo gitt, frem til 24 i alle fall er hun pålogget til over midtnatt :)

Vi må ha stat. Så skal jeg legge fra meg kvalmen fra en tidligere runde og prøve en gang til
Være statistikk og tallknuser, pusher og det hele. Men jeg sover oftest (helst) ved midtnatt.
Så mine fine planer om å sove 3 timer før nattmat kan jeg glemme? Ja altså tvilsomt at det hadde skjedd uansett da, de planene skjer liksom aldri :angelic:

Rart, idag var siste dagen før sommerferie så nå skal jeg være alene med begge ungene frem til august :O

Heihei! Hvordan går det med alle?
Har vært hos gyn i dag for å måle og se litt mtp babyen, og alt ser fint ut :)

Dela

Jeg er gift med en som teller kort. Og derfor har ganske god kontroll på om motspilleren har eller ikke har ess på hånden f.eks
Nei. Altså kan godt gjøres på å tape gitt. Men det er ikke helt i min natur. Og ikke hennes heller. Hu krever å se kortene mine i slutten.

Back
Topp