♡ Skravletråd JUNI ♡

Er du også syk?? Alle er syke :(

Ferie blir bra! Skal dere noe spesielt?

Lykke til på jobb! Hva jobber du med?

Graver ille jeg så jeg nå[emoji23]
Jeg har bare hatt en forferdelig hodepine i dag. Kommer fra nakken mistenker jeg.

Skal sove nå kjenner jeg, patacetene virker [emoji13]

Vi skal til helsingør i midten av juli, ellers ikke de store planene.
De 3 andre her hjemme starter feire ei uke før meg, og har et par uker lengre ferie enn meg [emoji13]

Jeg er barnehagelærer [emoji4]

Jeg har bare hatt en forferdelig hodepine i dag. Kommer fra nakken mistenker jeg.

Skal sove nå kjenner jeg, patacetene virker [emoji13]

Vi skal til helsingør i midten av juli, ellers ikke de store planene.
De 3 andre her hjemme starter feire ei uke før meg, og har et par uker lengre ferie enn meg [emoji13]

Jeg er barnehagelærer [emoji4]

Håper du føler deg litt bedre i morgen. God bedring!

Sove snart jeg og.

Så koselig da :D Deilig å være hjemme og.

Endelig ferdig med testen før instruktørkurset. Må jeg bare printe det ut også [emoji1]

Full pott ble det også [emoji7][emoji123]

Også innså man hvor sent det er.... Gjerne på tide å finne senga.

Om 20 min. Må spise noe mat gitt [emoji23] Sittet i mange timer nå jo [emoji85][emoji23]
95c76763c0e114a5b627851249ceefde.jpg

Haha, neida, får jo gratis trening i tillegg hvis du går for sykkel og dynamo [emoji23]

Blir det ikke huskjøp?
Nei venter heller fant vi endelig ut av [emoji6]

Men skal ordne soverommet til snuppa så begge ungene får plass der samt så sjekke om oppvaskmaskin, jeg trenger virkelig oppvaskmaskin [emoji54]

Endelig ferdig med testen før instruktørkurset. Må jeg bare printe det ut også [emoji1]

Full pott ble det også [emoji7][emoji123]

Også innså man hvor sent det er.... Gjerne på tide å finne senga.

Om 20 min. Må spise noe mat gitt [emoji23] Sittet i mange timer nå jo [emoji85][emoji23]
95c76763c0e114a5b627851249ceefde.jpg
Så flink du er! [emoji4]