♡ Skravletråd JUNI ♡

Er du også syk?? Alle er syke :(

Ferie blir bra! Skal dere noe spesielt?

Lykke til på jobb! Hva jobber du med?

Graver ille jeg så jeg nå[emoji23]
Jeg har bare hatt en forferdelig hodepine i dag. Kommer fra nakken mistenker jeg.

Skal sove nå kjenner jeg, patacetene virker [emoji13]

Vi skal til helsingør i midten av juli, ellers ikke de store planene.
De 3 andre her hjemme starter feire ei uke før meg, og har et par uker lengre ferie enn meg [emoji13]

Jeg er barnehagelærer [emoji4]

Jeg har bare hatt en forferdelig hodepine i dag. Kommer fra nakken mistenker jeg.

Skal sove nå kjenner jeg, patacetene virker [emoji13]

Vi skal til helsingør i midten av juli, ellers ikke de store planene.
De 3 andre her hjemme starter feire ei uke før meg, og har et par uker lengre ferie enn meg [emoji13]

Jeg er barnehagelærer [emoji4]

Håper du føler deg litt bedre i morgen. God bedring!

Sove snart jeg og.

Så koselig da :D Deilig å være hjemme og.

Endelig ferdig med testen før instruktørkurset. Må jeg bare printe det ut også [emoji1]

Full pott ble det også [emoji7][emoji123]

Også innså man hvor sent det er.... Gjerne på tide å finne senga.

Om 20 min. Må spise noe mat gitt [emoji23] Sittet i mange timer nå jo [emoji85][emoji23]
95c76763c0e114a5b627851249ceefde.jpg

Haha, neida, får jo gratis trening i tillegg hvis du går for sykkel og dynamo [emoji23]

Blir det ikke huskjøp?
Nei venter heller fant vi endelig ut av [emoji6]

Men skal ordne soverommet til snuppa så begge ungene får plass der samt så sjekke om oppvaskmaskin, jeg trenger virkelig oppvaskmaskin [emoji54]

Endelig ferdig med testen før instruktørkurset. Må jeg bare printe det ut også [emoji1]

Full pott ble det også [emoji7][emoji123]

Også innså man hvor sent det er.... Gjerne på tide å finne senga.

Om 20 min. Må spise noe mat gitt [emoji23] Sittet i mange timer nå jo [emoji85][emoji23]
95c76763c0e114a5b627851249ceefde.jpg
Så flink du er! [emoji4]

Mat høres lurt ut skal steke noen egg tenkte jeg, snart ihvertfall

Så flink du er! [emoji4]

Mat høres lurt ut skal steke noen egg tenkte jeg, snart ihvertfall
Takk :D Heldigvis noenlunde grei hukommelse. For testen varte i mange trinn med spm. Også kom til slutt den ordentlige testen som gjaldt :)
Menmen. Nå er den gjort.

Det hørtes godt ut da :D Tok bare ei grov skive med kylling og ost [emoji7]

Takk :D Heldigvis noenlunde grei hukommelse. For testen varte i mange trinn med spm. Også kom til slutt den ordentlige testen som gjaldt :)
Menmen. Nå er den gjort.

Det hørtes godt ut da :D Tok bare ei grov skive med kylling og ost [emoji7]
Suhoor (kveldsmat) blir tatt seriøst under ramadan, er jo den maten vi skal klare oss med resten av dagen [emoji6]

Sov godt om du har fått lagt deg! Håper du føler deg bedre i morgen og ikke må opp like tidlig.
Jeg la meg. Sov. Våkna av ei hostekule, skrev litt her, sov, våkna nå, og håper å få sove igjen. Jeg MÅTTE ikke opp tidlig i går, men som nå våknet jeg for å amme også bare sovna jeg ikke igjen. Klarte ikke

Nehh... Statet visst bare dagen tidlig, nå er alle våkne. Og enda 45 minutter til min mobil ringer med alarm..

Noe sånt...

De skal vel og merke spille we will rock you, og noen kunne ansiktsmale dem litt og sånn.

Men seriøst. Gutungen spiller TVERRFLØYTE! Hvor rocka er det, liksom? :P

Hehe, artig kombinasjon![emoji12] sikkert tøft!

Grilling er godt det. Hva skal dere grille?

Mulig vi også griller i morgen, men da veldig kjapp mat, for vi skal være på plass, rocka og klar, klokka fem for generalprøve og siste finish før konsert klokka seks.

Litt av hvert tror jeg[emoji1] har kjøpt sommerkoteletter, grillribbe, grillspyd, hamburger og pølse....må høre med mannen hva han har lyst på[emoji2]

God morgen! Hva spiser dere til frokost?
Så lei av brødskive med brunost

God morgen[emoji2]
Våknet av meg selv nå, snuppa sover, mannen har dratt og jeg kan i utgangspunktet sove 1,5 t til[emoji85][emoji85] er det mulig da[emoji31]

Back
Topp