Haha. Men det kan sikkert ordnes en stikkontkt og da?[emoji23][emoji23][emoji23] like greit å vaske for hånd da [emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Men det kan sikkert ordnes en stikkontkt og da?[emoji23][emoji23][emoji23] like greit å vaske for hånd da [emoji13]
Jeg har bare hatt en forferdelig hodepine i dag. Kommer fra nakken mistenker jeg.Er du også syk?? Alle er syke
Ferie blir bra! Skal dere noe spesielt?
Lykke til på jobb! Hva jobber du med?
Graver ille jeg så jeg nå[emoji23]
Jepp, gleder meg til det [emoji16]Blir nok godt med ferie da ja [emoji4]
Jeg har bare hatt en forferdelig hodepine i dag. Kommer fra nakken mistenker jeg.
Skal sove nå kjenner jeg, patacetene virker [emoji13]
Vi skal til helsingør i midten av juli, ellers ikke de store planene.
De 3 andre her hjemme starter feire ei uke før meg, og har et par uker lengre ferie enn meg [emoji13]
Jeg er barnehagelærer [emoji4]
Haha, neida, får jo gratis trening i tillegg hvis du går for sykkel og dynamo [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] like greit å vaske for hånd da [emoji13]
Joa men hvor mye skal vi betale for noe vi skal etterlate om 1-2 årHaha. Men det kan sikkert ordnes en stikkontkt og da?
Nei venter heller fant vi endelig ut av [emoji6]Haha, neida, får jo gratis trening i tillegg hvis du går for sykkel og dynamo [emoji23]
Blir det ikke huskjøp?
Så flink du er! [emoji4]Endelig ferdig med testen før instruktørkurset. Må jeg bare printe det ut også [emoji1]
Full pott ble det også [emoji7][emoji123]
Også innså man hvor sent det er.... Gjerne på tide å finne senga.
Om 20 min. Må spise noe mat gitt [emoji23] Sittet i mange timer nå jo [emoji85][emoji23]![]()
TakkSå flink du er! [emoji4]
Mat høres lurt ut skal steke noen egg tenkte jeg, snart ihvertfall
Suhoor (kveldsmat) blir tatt seriøst under ramadan, er jo den maten vi skal klare oss med resten av dagen [emoji6]TakkHeldigvis noenlunde grei hukommelse. For testen varte i mange trinn med spm. Også kom til slutt den ordentlige testen som gjaldt
![]()
Menmen. Nå er den gjort.
Det hørtes godt ut daTok bare ei grov skive med kylling og ost [emoji7]
Jeg la meg. Sov. Våkna av ei hostekule, skrev litt her, sov, våkna nå, og håper å få sove igjen. Jeg MÅTTE ikke opp tidlig i går, men som nå våknet jeg for å amme også bare sovna jeg ikke igjen. Klarte ikkeSov godt om du har fått lagt deg! Håper du føler deg bedre i morgen og ikke må opp like tidlig.
Vis vedlegget 226983 Likte denne
Noe sånt...
De skal vel og merke spille we will rock you, og noen kunne ansiktsmale dem litt og sånn.
Men seriøst. Gutungen spiller TVERRFLØYTE! Hvor rocka er det, liksom?![]()
Nei. Men spørs av og til på dagsformen også [emoji23] I dag var jeg fryktelig sliten etter bytyr for svigerfar også. Hjalp ikke [emoji23]
Grilling er godt det. Hva skal dere grille?
Mulig vi også griller i morgen, men da veldig kjapp mat, for vi skal være på plass, rocka og klar, klokka fem for generalprøve og siste finish før konsert klokka seks.
Kjenner at jeg er trøtt jeg
Vpken 4.30 har muligens noe med saken å gjøre... at jeg ikke er frisk likeså.... leggetid snart?