God natt Kengu [emoji173]️God natt damer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt Kengu [emoji173]️God natt damer
Vår bror er "flink" til å velge damer, ungene er under bv og han har kontakt med ei og skal få kontakt med andre etterhvert, men han må jo være stabilt inne i livet dems før vi andre får hvert detIkke får ha kontakt med?
Eldste er 11 og yngste er vel 6 nå. Hilst på den eldste 1 gang for 11 år siden [emoji23] har du møtt de shadow?Vår bror er "flink" til å velge damer, ungene er under bv og han har kontakt med ei og skal få kontakt med andre etterhvert, men han må jo være stabilt inne i livet dems før vi andre får hvert det
Såpass ja. Da er det ikke så lett.Vår bror er "flink" til å velge damer, ungene er under bv og han har kontakt med ei og skal få kontakt med andre etterhvert, men han må jo være stabilt inne i livet dems før vi andre får hvert det
Så lenge som det står på forpakningen [emoji4]
Natta Kengu. Vi får skravle imorgenGod natt damer
Sykkel og dynamo [emoji6]Når man har funnet en løsning om oppvaskmaskin tror man og fått godkjennelse av firmaet som vi leier av så kom jeg på at den oppvaskmaskinen trenger jo strøm også [emoji48]
Ja var det de sa og, haha. Tissa jo hele tiden.Hehe mye bedre enn å feste på pose da [emoji6]
Fant du den igjen?Hmm mente jeg laget en bursdagstråd i fjor men finner ikke den igjen
Skulle sett svareene på deb
Sov godt om du har fått lagt deg! Håper du føler deg bedre i morgen og ikke må opp like tidlig.Kjenner at jeg er trøtt jeg
Vpken 4.30 har muligens noe med saken å gjøre... at jeg ikke er frisk likeså.... leggetid snart?
Da er det loppekassa på meg og, med 2 paracet innabords.
Kjenner det skal bli godt med ferie nå, 14 arbeidsdager fordelt på 3 uker.
I morgen skal jeg på jobb for første gang denne uka, så kort uke nå heldigvis. (selv om det var personalmøte i går og jeg var innom jobb en times tid i dag for å levere noe og se på vaktlista)
Hahahah [emoji23]Virker som det er en generell "manneting"![]()
Hahahah [emoji23]Virker som det er en generell "manneting"![]()
Haha. Kanskje han har dobbeltliv? [emoji23] Går ikke an å bråke så mye vettu...Haha, bor vi med samme mann?![emoji23]
Her klarer heller ikke mannfolket å gjøre noe stille...,[emoji38] tror han håper på å slippe!
Møtt yngste når A var baby, men da med morEldste er 11 og yngste er vel 6 nå. Hilst på den eldste 1 gang for 11 år siden [emoji23] har du møtt de shadow?
Nei, håper det blir mulighet for kontakt en gang i fremtiden [emoji4]Såpass ja. Da er det ikke så lett.
ville da prøvd mellom 5-10 sekStår ikke noe [emoji17]
[emoji23][emoji23][emoji23] like greit å vaske for hånd da [emoji13]Sykkel og dynamo [emoji6]
Blir nok godt med ferie da ja [emoji4]Da er det loppekassa på meg og, med 2 paracet innabords.
Kjenner det skal bli godt med ferie nå, 14 arbeidsdager fordelt på 3 uker.
I morgen skal jeg på jobb for første gang denne uka, så kort uke nå heldigvis. (selv om det var personalmøte i går og jeg var innom jobb en times tid i dag for å levere noe og se på vaktlista)