Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såklart sover ungene, de får så mye skjønnhetssøvn [emoji7] Når H kommer kan du komme og rydde her?Å ja da, alltid våken [emoji6]
Ungene sover, H er hos en kompis og mine tvangstanker om ryddig leilighet har roet seg [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja, men nå er du mye lengerJa altså pleier jo å være ca midnatt vanligvis da [emoji54]
Litt for langt unna dessverre ellers skulle jeg gjerne hjulpet til [emoji4]Såklart sover ungene, de får så mye skjønnhetssøvn [emoji7] Når H kommer kan du komme og rydde her?febern og hosta roer seg ikke og jobben til gubben e så i beita at han jobba 16 timer igår og 16 timer idag og enda ikke hjemme..
Lureri da [emoji23]Gjorde det en periode jeg og. Men så slutta mamma å abonnere [emoji14]
Jaa [emoji173] skal spørre svigermor imorra om hu gidder og komme opp og dra over gulvetLitt for langt unna dessverre ellers skulle jeg gjerne hjulpet til [emoji4]
Ja det er jeg, blir godt å komme tilbake til normalen etter 24 juni [emoji4]Ja, men nå er du mye lenger
Vi er da normale vi vel? Og kremt Sara og Musemor trenger ikke si noe [emoji23][emoji23][emoji23]Jaa [emoji173] skal spørre svigermor imorra om hu gidder og komme opp og dra over gulvetellers er nå oppvask og klesvask i rutie, ligger vel litt i slekta
![]()
Vi er vel ikke normale [emoji28]Vi er da normale vi vel? Og kremt Sara og Musemor trenger ikke si noe [emoji23][emoji23][emoji23]
Godt om hun kommer opp da, kanskje like greit hun vet om graviditeten [emoji6]
Hehe men du fikk da vite det ikke altfor lenge etter forventet mens da [emoji4]Vi er vel ikke normale [emoji28]
Ja, tror ikke noen av oss hadde klart å holde det skjult for hu [emoji85] hu og gubben har jo visst det lenge, bare jeg som ikke visste det [emoji23] trodde jeg var utslitt etter jobb bare jeg
JaHehe men du fikk da vite det ikke altfor lenge etter forventet mens da [emoji4]
Ligger vist i slektaJamen hadde ikke reagerr om jeg ikke hadde fått mensen heller, var bare 2 uker siden ppille slutt til jeg var gravid [emoji85]
Jaa [emoji7] endelig skal du bli tante også [emoji8]Ligger vist i slekta
Men greit å slippe og vente lenge da [emoji4]
Ja som jeg får lov å ha kontakt med? [emoji6]Jaa [emoji7] endelig skal du bli tante også [emoji8]
Så lenge som det står på forpakningen [emoji4]Hvor lenge holder dere EL/G-testene i urinen?
Ja, vil nå tru det [emoji23] forventer nå at dere kommer hit og at vi får komme til dere, så regner med dere har kontakt da [emoji1]Ja som jeg får lov å ha kontakt med? [emoji6]
Enda godt siden vi har 3 i Kuwait, 1 i Egypt som ingen for ha kontakt med og ja de to som er i Norge da [emoji13]Ja, vil nå tru det [emoji23] forventer nå at dere kommer hit og at vi får komme til dere, så regner med dere har kontakt da [emoji1]
Ikke får ha kontakt med?Enda godt siden vi har 3 i Kuwait, 1 i Egypt som ingen for ha kontakt med og ja de to som er i Norge da [emoji13]
Hadde hvert fint med noen ungene kunne hatt et forhold til [emoji6]