♡ Skravletråd JUNI ♡

Når man har funnet en løsning om oppvaskmaskin tror man og fått godkjennelse av firmaet som vi leier av så kom jeg på at den oppvaskmaskinen trenger jo strøm også [emoji48]

Å ja da, alltid våken [emoji6]

Ungene sover, H er hos en kompis og mine tvangstanker om ryddig leilighet har roet seg [emoji23][emoji23][emoji23]
Såklart sover ungene, de får så mye skjønnhetssøvn [emoji7] Når H kommer kan du komme og rydde her? :) febern og hosta roer seg ikke og jobben til gubben e så i beita at han jobba 16 timer igår og 16 timer idag og enda ikke hjemme..

Såklart sover ungene, de får så mye skjønnhetssøvn [emoji7] Når H kommer kan du komme og rydde her? :) febern og hosta roer seg ikke og jobben til gubben e så i beita at han jobba 16 timer igår og 16 timer idag og enda ikke hjemme..
Litt for langt unna dessverre ellers skulle jeg gjerne hjulpet til [emoji4]

Jaa [emoji173] skal spørre svigermor imorra om hu gidder og komme opp og dra over gulvet :) ellers er nå oppvask og klesvask i rutie, ligger vel litt i slekta :D
Vi er da normale vi vel? Og kremt Sara og Musemor trenger ikke si noe [emoji23][emoji23][emoji23]

Godt om hun kommer opp da, kanskje like greit hun vet om graviditeten [emoji6]

Vi er da normale vi vel? Og kremt Sara og Musemor trenger ikke si noe [emoji23][emoji23][emoji23]

Godt om hun kommer opp da, kanskje like greit hun vet om graviditeten [emoji6]
Vi er vel ikke normale [emoji28]
Ja, tror ikke noen av oss hadde klart å holde det skjult for hu [emoji85] hu og gubben har jo visst det lenge, bare jeg som ikke visste det [emoji23] trodde jeg var utslitt etter jobb bare jeg

Vi er vel ikke normale [emoji28]
Ja, tror ikke noen av oss hadde klart å holde det skjult for hu [emoji85] hu og gubben har jo visst det lenge, bare jeg som ikke visste det [emoji23] trodde jeg var utslitt etter jobb bare jeg
Hehe men du fikk da vite det ikke altfor lenge etter forventet mens da [emoji4]

Ja, vil nå tru det [emoji23] forventer nå at dere kommer hit og at vi får komme til dere, så regner med dere har kontakt da [emoji1]
Enda godt siden vi har 3 i Kuwait, 1 i Egypt som ingen for ha kontakt med og ja de to som er i Norge da [emoji13]

Hadde hvert fint med noen ungene kunne hatt et forhold til [emoji6]

Enda godt siden vi har 3 i Kuwait, 1 i Egypt som ingen for ha kontakt med og ja de to som er i Norge da [emoji13]

Hadde hvert fint med noen ungene kunne hatt et forhold til [emoji6]
Ikke får ha kontakt med?

Back
Topp