Snart på flyet hjem [emoji4]
Velkommen hjem[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart på flyet hjem [emoji4]
Mulig jeg overvurderte egen formutvikling. Følte meg litt ting når vi skulle dra, en time etter at jeg tok paracet nettopp for å være i bra form til å sitte og vente på kulturskolen på øvelse. Målte 37,7 altså en time etter inntak av paracet så de 37,4 før i dag var visst ikke helt kvitt denne lett forhøyede temperaturen som muligens ikke egentlig er feber, men i alle fall påvirker formen.
Var masse av det i Trøndlag i dag [emoji14]Håper det snart gir seg[emoji31] vil ha sol og varme!!
Ja. Grilling var bra. Formen etterpå så som så
Oki denne vår var BoschEr miele vi har [emoji23] Den suger like godt enda om man bare husker å bytte filter innimellom![]()
Kjenner jeg gjerne skulle sendt en hel bøling på overnatting. Men stresset med å hente dem igjen og få dem på rett sted i morgen. Er ikke verd det. Og det et bare yngste jeg reelt trenger avlastning fra i natt. For de andre sover jo. Og hun våkner jo. Og trenger meg. Så... Vel... Legge meg tidlig gjorde jeg i går. Og har derfor ikke sovet etter 4.30 i dag
Åhh kjekt for hanjada bare bra her
God kveld![]()
Gikk bedre etterhvert her. Takk. Rekna med det gikk over. For var nok bare noe jeg spiste jeg ikke tålte ser du. Da reagerer jeg slik. Men går heldigvis raskt over.![]()
Kulturskolen kan å stresse folk.
Konsert i morgen. Jeg tenkte hel bukse og ren skjorte. Har til og med vasket skjorter.
I dag får de/vi vite, rocka klær. Svart bukse og svart genser funker. (skinnjakke og nagler og kjetting mer valgfritt ;-)) Vel. Gutten har svart bukse, både med og uten hull på kneet. Der stoppa det liksom....
Heldigvis har jeg ei kusine med en sønn med en litt "tøffere" klesstil til vanlig enn min. Så vi får låne en svart genser der.
Ja også får vi ha noe gele i håret og rufse det litt...
Da er det greitt å få det overstått jaPåminnelse om celleprøve. Får prøve å få en bestilt i morgen gjerne. Godt hva som er gjort. Og er vel rundt 3 år siden sist så.
Er det. Føles som jeg skal bli veldig syk. Også blir jeg fryktelig trøtt også [emoji25][emoji85]Bra det ikke er langvarig[emoji4] for høres slitsomt ut!
Kjempe. Og hadde vært greit å få det gjort før sommerferie begynner. Ikke keen på å dra med ungene [emoji23] Og jeg går til privat gynekolog i byen selvsagt. Må være vanskelig [emoji56]Da er det greitt å få det overstått ja![]()
Det er fordi han ikke gidder å prøve å ikke bråke engang.Ehh. Mannen vasker alltid opp etter at ungene er lagt. Tidvis jeg også lagt. Vel og merke sover vi ikke i samme etasje da. Men uansett tid på døgnet så hører vi lite av oppvasken.
Merker jeg blir litt irritert på samboer [emoji85] Tar aldri oppvaska fordi han er redd for å vekke lille på kvelden. Men jeg sier til han at det er bare å være stille, og ikke "kaste" alt på plass så det smeller i askjetter da. Okay, litt surmulen, men tar det. Og for meg virker det nesten som om han bråker mest mulig fordi han blir irritert, eventuelt skal slippe å gjøre det fordi han vekker lille... Det er da ikke så vanskelig, eller?
Stakkars vaskehjelpen . Hun klarte ødelegge støvsugeren vår i dag![]()
Begynner å bli stor[emoji1]
Hvordan gikk ettermiddagen med henne?
Påminnelse om celleprøve. Får prøve å få en bestilt i morgen gjerne. Godt hva som er gjort. Og er vel rundt 3 år siden sist så.