Ting tar tidJaa. Men skulle ringe legen imorgen om det ikke er bedring, så gjør det. Da ringer hun nevro. Frustrerer meg mest at alt tar så lang tid. Ikke rart folk er lenge borte fra jobb, blir deprimerte osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ting tar tidJaa. Men skulle ringe legen imorgen om det ikke er bedring, så gjør det. Da ringer hun nevro. Frustrerer meg mest at alt tar så lang tid. Ikke rart folk er lenge borte fra jobb, blir deprimerte osv.
Litt mer enn i går i alle fallHåper du får nyte sommeren i dag da[emoji4]
Ja og er sikker på at det hadde syntes på vekta også daHaha nei. Kan bli mektig da [emoji14]
Typisk. Og litt logisk medisinen fikk det ned, dose ned, trykk opp. Bivirkning ned, men det er jo ikke greit at trykket går opp, med de "bivrikninger" det igjen vil gi.
Blæ
Håper virkelig de kan få orden på dette snart!
Hborr sånn ca på Østlandet bor du?
Her er det heller ingen sommer i siktet. Men det regner iallefall ikke heldigvis. Bra er det siden jentungen har turdag i dag.
Deilig for dere det!Her på Vestlandet som jeg bor er det derimot sommer i dag
(men bare i dag da)
Jaa sådær ❤ Samme som vanlig. Er han forkjøla?Takk for detBra der?
Vil hun ikke være idiot?Tok med kortspill fordi ungen ville det. Tapt 4 ganger nå i idioten så nå streiker hun [emoji23] Kan ikke for mine kort var bedre liksom.
Hvem vil vel? [emoji23][emoji56] Men avgjør egentlig kun flaks hvilke kort man sitter med [emoji23]Vil hun ikke være idiot?
DelaHvem vil vel? [emoji23][emoji56] Men avgjør egentlig kun flaks hvilke kort man sitter med [emoji23]
Samme gjorde jeg var planlagt da, planla det når ungene var våkne Kl 4 i nattHei hei. Skulle være så effektiv hjemme i dag, men etter å ha levert i barnehagen så sovna jeg. Og våkna nå. Så er vel på tide å hente om ikke så lenge da [emoji23]
Jeg trives med det jegHvem vil vel? [emoji23][emoji56] Men avgjør egentlig kun flaks hvilke kort man sitter med [emoji23]
Høres så slitsomt utDela
Jeg er gift med en som teller kort. Og derfor har ganske god kontroll på om motspilleren har eller ikke har ess på hånden f.eks
Så den å får ikkr blitt medMen folkens, sett utfordringen? Vi må over 17 000 innlegg her eller hva vi enn klarte i mai.
Skravla går!
Mhm, morsomt kortspill da kanskje jeg smal dra frem kortstokken med mannen i kveldHvem vil vel? [emoji23][emoji56] Men avgjør egentlig kun flaks hvilke kort man sitter med [emoji23]
Natteravner, meld dere. Shadow er jo gitt, frem til 24 i alle fall er hun pålogget til over midtnatt
Vi må ha stat. Så skal jeg legge fra meg kvalmen fra en tidligere runde og prøve en gang til
Være statistikk og tallknuser, pusher og det hele. Men jeg sover oftest (helst) ved midtnatt.
For meg er det ikke overkommelig egentlig. For ham er det mer sånn... Vel, han spiller, han puster, han teller...Høres så slitsomt ut