♡ Skravletråd JUNI ♡

Har dere hatt en fin dag? [emoji4]
Hektiske dager på jobb, så blir godt da det endelig er helg halv 5 i morra[emoji28]
Hatt det ganske hektisk på jobb selv i dag, og ganske sliten etter reisen.
Gleder meg til at jeg kan dra fra jobb allerede kl 13 i morgen :)

Høres ut som en koselig bytur![emoji1]
Var koselig. Bare litt slitsomt. Så nå har jeg hatt powernap. Og kunne sikkert lagt meg nå til i morgen. Men eldste gikk på svømming nå og er ikke tilbake før rundt 2100 tiden [emoji23] Da er jeg vel våken igjen gitt

Ja man får stole på kroppens tegn og ikke alltid data tenker jeg [emoji173] Og med din historie så bør du jo inn så fort du merker noe. Sa de noe på det eller? Ar du skal inn på lavterskel og ikke vente? Håper han holder litt til [emoji173]
Ja, både gyn og jm sier jeg må komme meg inn fort [emoji14] Kan ikke gå å vente, altså.

Ikke så mye å se mer, han er så stor blitt [emoji14]

"der.. Er hodeskallen ja.. Også laaangt over på denne siden, ser vi ryggen.... " [emoji14]
:laughing001 sant det, er vant til mine som var så små at selvom vi ikke fikk hele baby på skjermen så fikk vi store deler

Sånn sett [emoji28]
Ja blir kanskje litt.. Mye..?
Kan fort bli det ja, hun er ekspert på å ikke høre etter så alltid spennende å ha henne med ut og se hvor langt hun greier å tøye strikken min før vi reiser hjem

Heihei.
Sliten, ellers bra[emoji4]
Så bra da[emoji2]
Sliten..? Gjort noe spesielt i dag?
Ja, veldig godt å se at alt ser bra ut..! Liten kar på 1800g inni der nå [emoji7]

:laughing001 sant det, er vant til mine som var så små at selvom vi ikke fikk hele baby på skjermen så fikk vi store deler
Ja, nei ser jo ikke så mye nå, så langt på vei [emoji14]

Back
Topp