Blir mye å henge fingra i, så satser på fint vær så vi kan være mye ute i parkenLitt å henge fingra i da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir mye å henge fingra i, så satser på fint vær så vi kan være mye ute i parkenLitt å henge fingra i da?
Liker å skravle med degHe he dere er rare![]()
Åhh kose dere. Hvordan er været?Sommeravslutnimg på skolen
Ser sånn ut nå, men de 4 ukene er jeg ihvertfall ikke alene med barna, selvom vi sikkert kommer til å få høre hvor overbeskyttende vi er.Blir det noen turer på dere da ?
Det gjorde han
Skulle jeg ha gjort og. Men tok en Paralgin så da virker jeg noen timer til. Nå ryker vel leveren snart også med mitt hellTror jeg tar en liten dupp på sofaen. [emoji56][emoji56][emoji56]
Ja, får prøve på det [emoji28]Får knipe 5 uker til da![]()
Det synes jeg var godt å høre ❤Ja, får prøve på det [emoji28]
Cervix var fin i alle fall, så..![]()
Ja det forstår jeg! Det gjør det litt lettere i allefallBlir mye å henge fingra i, så satser på fint vær så vi kan være mye ute i parken![]()
God morhrn alle sammen
Ut på shopping er planen her i dag å s0 er det sommeravslutning med kb i kveld
Okei skravle påOk, nå har jeg lest Tamara sin utfordring.
For at vi skal nå utfordringen på minst 17.000 innlegg i denne tråden bør vi ha minst 4.533 innlegg her i løpet av dagen.
Vi ligger cirka 2 dager bak.
Dette tar vi lett igjen![]()
Joa men nå jo koble oppvaskmaskin til strøm da, og vet ikke hvordan ledninger og mulige uttak er. Får sjekke det i kveld når ungene sover og mannen er hjemme
Her på Vestlandet som jeg bor er det derimot sommer i dag
(men bare i dag da)
Bytur med eldste. Tannlegen ga beskjed hu fikk kun bruke platene på natta. Jubelhyl.
En tur på McD. [emoji33][emoji23]
Hu fikk nr 10 og nr 11 av om en pingles dagbok.
Også vimsa man på TGR.. Og gikk ut derifra med blant annet svære gigakort, memorygame, farger og visker, fisepute og ymse små ting [emoji23][emoji23]
Tok med kortspill fordi ungen ville det. Tapt 4 ganger nå i idioten så nå streiker hun [emoji23] Kan ikke for mine kort var bedre liksom.
Regn her
Vært på shopping i 3 t.. nå har jrg satt på en vsskemaskin så skal jrg dra å hente kb
Ja betryggende. Men som hun sa, får jeg rier plutselig, så kan det fort gå fra 3,5cm til 0 cm...Det synes jeg var godt å høre [emoji173]
Heiaheia!Ok, nå har jeg lest Tamara sin utfordring.
For at vi skal nå utfordringen på minst 17.000 innlegg i denne tråden bør vi ha minst 4.533 innlegg her i løpet av dagen.
Vi ligger cirka 2 dager bak.
Dette tar vi lett igjen![]()