Blir det noen turer på dere da ?Rart, idag var siste dagen før sommerferie så nå skal jeg være alene med begge ungene frem til august :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir det noen turer på dere da ?Rart, idag var siste dagen før sommerferie så nå skal jeg være alene med begge ungene frem til august :O
Så bra daHeihei! Hvordan går det med alle?
Har vært hos gyn i dag for å måle og se litt mtp babyen, og alt ser fint ut![]()
Koselig å se baby daHeihei! Hvordan går det med alle?
Har vært hos gyn i dag for å måle og se litt mtp babyen, og alt ser fint ut![]()

Tja joa men mannen skal jobbe hele sommeren og storesøster har mye energi, så har hvert godt å ha henne i bhg, samtidig som hun da får pause fra han ogsåEr ikke det litt greit da?![]()
[emoji56] Enig [emoji1]Haha. Man kan ikke være perfekt! Og heller aldri bli helt voksen.
Kos dereØyeblikk hjemmelaga pizza [emoji7]
Takk og i like måte [emoji1]Kos dere
Veldig greit!Så flott at det ser bra ut Lillafrosk!
Dere får komma til Hedmarken etterhvert [emoji16] vi har nå plassTja joa men mannen skal jobbe hele sommeren og storesøster har mye energi, så har hvert godt å ha henne i bhg, samtidig som hun da får pause fra han også
Må vel gå det!Om mange nok prøver så klarer en det![]()
Det skal viTakk og i like måte [emoji1]
Ikke så mye å se mer, han er så stor blitt [emoji14]Koselig å se baby da![]()
Sånn sett [emoji28]Tja joa men mannen skal jobbe hele sommeren og storesøster har mye energi, så har hvert godt å ha henne i bhg, samtidig som hun da får pause fra han også
Så deilig!Øyeblikk hjemmelaga pizza [emoji7]
Skyper han med kjæresten?Mannen pp vei hjem
Kb skyper
Jeg gjør ingenting akkurat nå
Neimen i alle dager ❤ God bedringTror jaggu jeg har blitt syk selv