♡ Skravletråd JUNI ♡

Vet du, det har ikke vært annet siste 2 åra. Jeg sliter jo med trykket i hodet og hjertet, og lille har oppfølging både her og der. Barnelege, øyelege, fysoo, nevrolog, hs osv. Man blir litt sliten.
Forstår.. Blir litt mye i lengden, ja.. Jeg har aldri vært så mye til legen osv som de siste årene! I prøvingen; november 15 og til det klaffet, var jeg til lege 2 ganger og gyn 1 gang [emoji28]
Så var jeg inne til lege + spesialist med L på samme tid.
Det var "mye" for oss, det. [emoji14]
Nå i svangerskapet har jeg jo hatt jm time månedlig siden uke 12, pluss månedlig legebesøk siden uke 7 (ble sykemelding fra uke 10-11 og utover nemlig..).
Da begynner det jo bli en del, men er jo da bare inne hos legen i 5 minutter pr gang.. Og jeg er jo ikke syk. Bare gravid [emoji28]

Forstår.. Blir litt mye i lengden, ja.. Jeg har aldri vært så mye til legen osv som de siste årene! I prøvingen; november 15 og til det klaffet, var jeg til lege 2 ganger og gyn 1 gang [emoji28]
Så var jeg inne til lege + spesialist med L på samme tid.
Det var "mye" for oss, det. [emoji14]
Nå i svangerskapet har jeg jo hatt jm time månedlig siden uke 12, pluss månedlig legebesøk siden uke 7 (ble sykemelding fra uke 10-11 og utover nemlig..).
Da begynner det jo bli en del, men er jo da bare inne hos legen i 5 minutter pr gang.. Og jeg er jo ikke syk. Bare gravid [emoji28]
Allikevel. Det blir endel å holde styr på da ❤

Æsj, er vel på tide å sove, skal opp igjen om ca 4.5 time [emoji23][emoji13]
Og en laang dag på jobb. 7.30-16.30...
Jaja, er nok trøtt og sliten i morgen ettermiddag [emoji23]

God natt damer [emoji4]

Allikevel. Det blir endel å holde styr på da [emoji173]
Poenget var vel strengt tatt, egentlig, at det må være ufattelig kjipt med så mye farting osv. Dere må ikke reise en evighet også..?
Her er det ikke sååå mye spesialister, så må ofte reise 5t med tog og sånt..

Æsj, er vel på tide å sove, skal opp igjen om ca 4.5 time [emoji23][emoji13]
Og en laang dag på jobb. 7.30-16.30...
Jaja, er nok trøtt og sliten i morgen ettermiddag [emoji23]

God natt damer [emoji4]
Fordelen med sommerferie og snuppa pleier å sove lengre ihvertfall ;)
god natt :)

Off dette ble tidlig morgen gitt[emoji85] 4:15 bestemte lille frøkna seg for å stå opp. Heldigvis har mannen fri idag, tenkte å la han få sove til 7 før jeg går å legger meg igjen[emoji23]

God morgen[emoji2] i dag mente tuppa det var greit å stå opp med pappa kl 6.15[emoji85] to timer før enn vi trengte å stå opp[emoji28]

Back
Topp