Kjedelig det da, men dere får nok plassert det på en god måteMidten går ikke her [emoji28]
Men dårlig beinplass fremme får bare stå til. [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig det da, men dere får nok plassert det på en god måteMidten går ikke her [emoji28]
Men dårlig beinplass fremme får bare stå til. [emoji14]
Aiai, krysser fingrene for at ikke det blir noe merLille er tett i nesa :O Jeg håper virkelig ikke hun blir syk nå.
Så kjedelig.. Du får legge en halv løk under senga eller noe [emoji14]Lille er tett i nesa :O Jeg håper virkelig ikke hun blir syk nå.
Men da går det nokHar en liten corolla atm [emoji28]
Men, om den fusker osv, kan det jo hende jeg må kjøpe ny bil om et års tid uansett. Og sambo skal ha seg en bil igjen etterhvert..
Må bare gå. Hvis ikke den passer, tror jeg det er jaggu lite utvalg uansett :/Kjedelig det da, men dere får nok plassert det på en god måte![]()
Bhg er oppe hver dag da for de som jobber, bare vi i permisjon eller de som er uten arbeid som får lang sommerferieJa det var tidlig [emoji85]
Hva gjør alle foreldre da, med felles ferie og sånn senere på sommeren?
Ja det er det nok da, som sagt så står alt på hvordan man velger å montere detMå bare gå. Hvis ikke den passer, tror jeg det er jaggu lite utvalg uansett :/
HahahaHhhhhh, vet ikke om jeg ville sagt våte drøm da![]()
Jeg og. Hun blir alltid så veldig dårlig. Blæ.huff håper det er borte til imorgen!
Ja jeg også!!Aiai, krysser fingrene for at ikke det blir noe mer
Tror detSå kjedelig.. Du får legge en halv løk under senga eller noe [emoji14]
Er vel kjerringråd mot forkjølelse, så like greit å være førevar? [emoji14]
Vel. Må vel prøve montere det riktig i alle fall [emoji28] heh.Ja det er det nok da, som sagt så står alt på hvordan man velger å montere det![]()
Kjedelig å være syk da..Tror det [emoji14] Haha. Hun er så mottakelig stakkars..
Ja huff. Jeg og hun burde egentlig inngå en avtale om en 10 års periode helt uten sykehus og legegreierKjedelig å være syk da..
Haha, spørs hvor lenge det funker da [emoji28]Ja huff. Jeg og hun burde egentlig inngå en avtale om en 10 års periode helt uten sykehus og legegreier![]()
Huff, dere får ta det rolig imorgenJeg og. Hun blir alltid så veldig dårlig. Blæ.
Det skal dere da greieVel. Må vel prøve montere det riktig i alle fall [emoji28] heh.
Vet du, det har ikke vært annet siste 2 åra. Jeg sliter jo med trykket i hodet og hjertet, og lille har oppfølging både her og der. Barnelege, øyelege, fysoo, nevrolog, hs osv. Man blir litt sliten.Haha, spørs hvor lenge det funker da [emoji28]
Mye syk du og?
Ja, hun får bare holde seg frisk altsåHuff, dere får ta det rolig imorgen
Er vel slik med ca alle barneseter [emoji28]Det skal dere da greieLitt knotete første gangen bare
![]()