Hurra!! Pappa fikk ordnet tenningslåsen, så bilen kan starte igjen! Får håpe det varer [emoji85] Så kjipt å være uten bil..
Hurra for pappa[emoji1] bil må man liksom ha..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!! Pappa fikk ordnet tenningslåsen, så bilen kan starte igjen! Får håpe det varer [emoji85] Så kjipt å være uten bil..
Fikk deg til å lure noen sider altså? [emoji56][emoji8]
Ja jeg kunne jo virkelig gnidd det inn [emoji23][emoji33]
Ja det er vel litt travlere tider da [emoji1]
Var det ålreit da?![]()
Gleder meg til helg jeg også
Men fordi jeg ville teste appen, og hun har vel kanskje sett at jeg ville ha sånn i tidligere innleggVet ikke.
Jobb i morgen til kl 17 så hjem å dusje før jeg skal på sommerfest
Hurra for fredag i morgen[emoji1]
Ikke sant [emoji23]
Nei, men er lett å si "jeg har bare....". Men joda, gror jo litt baby samtidig. Så ikke så rart jeg er sliten kanskje...
Det er kjipt jaHurra!! Pappa fikk ordnet tenningslåsen, så bilen kan starte igjen! Får håpe det varer [emoji85] Så kjipt å være uten bil..
Det var detSå koselig[emoji1]
Jupp det stemmerSommerfest med jobben?[emoji2]
Jada, vi gir ikke opp før det er over[emoji1]
Bukser til megFortell da![emoji1]
-98 mod. Men har bare gått sånn 180 000, så.. Fin bil ellers.Bil er dyrt jaGammel?
Vi hadde vår nettopp på service, eu og en utbytting av noen deler. 13000 kr [emoji85][emoji33]
Nei ikke santHehe, det var ikke lenge[emoji23]
Helt sikkert! [emoji173]️Garantert helt perfekt![emoji7]
Det blir detKoselig med sommerfest da[emoji4]
Ja, spesielt når man bor landlig til..!Hurra for pappa[emoji1] bil må man liksom ha..