forkaster ideen i 1-2 år så vi heller jobber mot større kontantinnsats, også kjøper heller bilHvordan går det med huskjøp da?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
forkaster ideen i 1-2 år så vi heller jobber mot større kontantinnsats, også kjøper heller bilHvordan går det med huskjøp da?[emoji2]
No pain no gain [emoji123][emoji123][emoji1] Skikkelig god er du [emoji1]Jeg er strålende fornøyd.
Slo tidligere rekord på den runden grundig i dag siden jeg faktisk klarte å jogge en del:
Ååå så støl jeg kommer til å være i morgen![]()
Så bra!Hurra!! Pappa fikk ordnet tenningslåsen, så bilen kan starte igjen! Får håpe det varer [emoji85] Så kjipt å være uten bil..
Skal prøve igjen å komme under 2 timer på søndag...No pain no gain [emoji123][emoji123][emoji1] Skikkelig god er du [emoji1]
Så moroHer er det "kommune" dager med akt hele gelga, konsert, utedans, helikopter, boder med dill og boder med mat. Håper churros boden er der i år også [emoji7]
Å neiNår vi snakker om bil på verksted: fikk prisoverslag på reprasjon av min 2011-modell nå: 20 500 kr[emoji30]
Hva står på planen i helgen da jenter?? Her er det fotballcup denne gangen...Hurra...
Fantastisk bra musemor!Hadde noen for 13 måneder siden fortalt meg at jeg skulle klare noen gang å gjennomføre en treningsrunde som den jeg gjorde i dag hadde jeg trodde de var gale!!!!!
14,5 km, blanding mellom å gå for og jogge, 2 timer og 2 minutter, gjennomsnittfart 7,13 km/t

Tusen takk.Fantastisk bra musemor!![]()
Det er sånn du kjenner at du lever [emoji23]Jeg er strålende fornøyd.
Slo tidligere rekord på den runden grundig i dag siden jeg faktisk klarte å jogge en del:
Ååå så støl jeg kommer til å være i morgen![]()
Samme fant jeg ut så er på dataenKombinasjon av å teste ny app (nettleser som app, liksom) og utfordringen harmonerer ikke
Jeg er ikke venn med den, og kunne like gjerne brukt nettleser på mobil. Hadde sluppet et par av irritasjonsmomentene da. Denne har jo alle tingene jeg ikke liker med nettleser på mobil itillegg...
Frister mer med candy crush...
Tja ingenting som jeg vet om enda ihvertfall.Hva står på planen i helgen da jenter?? Her er det fotballcup denne gangen...Hurra...
Du får prøve ihvertfall! God natt <3Optimistisk prøver jeg lykken med å legge meg tidlig. Håper jeg sovner gitt [emoji25] Natta [emoji1]
Ja syns jeg ogsåHaha ja det var lurt
Du får si i fra [emoji28]Nå syns jeg eldste skal sovne snart slik at jeg kan legge meg
Mhm, mannen er nok mest opptatt av det, spesielt siden noen av tilfellene har hvert i bil så vi tar ingen sjanser!Oh skjønner deg godt
Har gjort det et par gangerDu får si i fra [emoji28]
Vi får se hvordan det går etter en kjøretur [emoji85] Kanskje det ristes løst inni der og nekter funke....Så bra!
Håper det fortsetter!![]()
Men det er jo ikke mørkt ute endaNå syns jeg eldste skal sovne snart slik at jeg kan legge meg