♡ Skravletråd JUNI ♡

Mye. Skifte av støtdmpere og oppheng, skifte drivakselmansjetter, feste av varmedeksel, justering av hjulvinkler, omlegging og balansering av nye sommerdekk... pluss noe småplukk.

[emoji24][emoji24][emoji24]
Da blir det nok fort en del, ja.
Vi skal ha den eldste av våre biler inn på service neste uke og krysser fingrene for at det ikke blir så ille

Kombinasjon av å teste ny app (nettleser som app, liksom) og utfordringen harmonerer ikke

Jeg er ikke venn med den, og kunne like gjerne brukt nettleser på mobil. Hadde sluppet et par av irritasjonsmomentene da. Denne har jo alle tingene jeg ikke liker med nettleser på mobil itillegg...

Frister mer med candy crush...

Ja, jo tar tilbake den!! Går jo greit å vaske da alt er tømt..[emoji4] bare fortrengt alt det andre[emoji23]
Ikke sant. Vasking går greit [emoji28]
Tørke over vindu, ta mappen over tak, vegger og gulv (... Som er TOMME!), kaste hybelkaninene. Ferdig. [emoji14]

Når vi snakker om bil på verksted: fikk prisoverslag på reprasjon av min 2011-modell nå: 20 500 kr[emoji30]
Æææsj [emoji33]
Mer enn hva bilen min er verdt det.

Hadde noen for 13 måneder siden fortalt meg at jeg skulle klare noen gang å gjennomføre en treningsrunde som den jeg gjorde i dag hadde jeg trodde de var gale!!!!!

14,5 km, blanding mellom å gå for og jogge, 2 timer og 2 minutter, gjennomsnittfart 7,13 km/t
Flink du er [emoji173]️[emoji173]️

Hvorfor er dere det?
vel om vi er det eller de skjødesløse kn vel da diskuteres, de kommer til å forvente at vi slipper snuppa ut i gatene med søskenbarna sine, men i alexandria hvor det har hvert flere tilfeller av barnekidnapping skjer ikke det.

Optimistisk prøver jeg lykken med å legge meg tidlig. Håper jeg sovner gitt [emoji25] Natta [emoji1]

Den gjør det uheldigvis[emoji20] er han inne i et utviklingssprang? Var tull med soving så si ved hvert sprang her i huset hvertfall.
Vel trodde det men nå har han lært og krabbe for ca en uke siden og kan ikke skylde på tenner heller syns jeg selvom han enda ikke har

vel om vi er det eller de skjødesløse kn vel da diskuteres, de kommer til å forvente at vi slipper snuppa ut i gatene med søskenbarna sine, men i alexandria hvor det har hvert flere tilfeller av barnekidnapping skjer ikke det.
Oh skjønner deg godt

De er det så vi får ta inn litt etter litt.

Jeg liker egentlig ikke den delen av utfordringen, men vi får prøve. Vi skal ha opp et svært økt tempo, vi skal ha 1500 innlegg MER pr dag over forumet enn vanlig. Og 60-70 tråder ekstra. Og det er vel liv i andre tråder som trengs for å få innleggene. Ikke at vi sitter her og kokkekoller for oss selv.
Ja tror det, jeg skal ihvertfall hjelpe til, er på data nå for nye appen og skravletråd med masse liv fungerte ikke helt :p

Back
Topp