Da er mamma god å ha![emoji173]️
Det er sant[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er mamma god å ha![emoji173]️
Jobben din høres så spennende utHelt topp[emoji1] hatt kontor hos politiet idag!
Haha, ja, kan jo se sånn på det!Synes du har lov og være sliten jeg[emoji2] Du gjør jo en helt fantastisk jobb![emoji7]
Men det er ingenting som sier vi må t igjen alt den første dagen...Vi kunne fått denne utfordringen 1.juni synes jeg[emoji23] har vært stille her den første uka...
Ja, kommer meg ikke særlig langt uten. Har heldigvis fått lånt bil da, når jeg har trengt det.Det er kjipt ja
Veldig godt å tenke på at bilen kan STARTE neste gang jeg trenger det [emoji28]Jippi[emoji16] Så godt[emoji2]
Haha, ja, kan jo se sånn på det!![]()
I natt skal jeg virkelig lade opp, sånn at jeg kanskje får litt energi til husvask [emoji85]
Ferdig med to rom av huset + kjøkkenskap. Gjenstår 6ish, hvorav et bad.
Hahaha [emoji23]Jupp[emoji23] regnet med noen andre hadde spurt egentlig!
Bare med voksne. Gjerne seiersdans også da [emoji23]Sååå ond er du jo ikke?![emoji23]
Veldig godt å tenke på at bilen kan STARTE neste gang jeg trenger det [emoji28]
Jeg får enda lurt litt koser heldigvis. Mine er 6.5 år og 11 år. Så travle dagerDet er det[emoji28] men er ei lita kose frøken, så får kos både titt og ofte[emoji7] Ikke tid til å sitte lenge å kose da[emoji23]
Har egentlig ikke så i mot selve vaskingen. Jeg synes ryddingen er verst. Altså.. Rydde på plass ting, kaste ting, finne ut hva du skal gjøre med sofaen og stolene du ikke skal ha mer... Må vel kjøre på dynga med en del ting. Og det er så dyyyrt... [emoji85]Du må jo se sånn på det[emoji6]
Husvask må være det aller værste med å flytte[emoji12]
Fantastisk [emoji7]Det er jo gull!
Det håper jeg også at jeg gjørHåper noen fikser det[emoji1] jeg sover dessverre[emoji23]
Shitt!!!Når vi snakker om bil på verksted: fikk prisoverslag på reprasjon av min 2011-modell nå: 20 500 kr[emoji30]
Har egentlig ikke så i mot selve vaskingen. Jeg synes ryddingen er verst. Altså.. Rydde på plass ting, kaste ting, finne ut hva du skal gjøre med sofaen og stolene du ikke skal ha mer... Må vel kjøre på dynga med en del ting. Og det er så dyyyrt... [emoji85]
Jeg får enda lurt litt koser heldigvis. Mine er 6.5 år og 11 år. Så travle dager
Men på kvelden før sovetid koser vi i senga og bare roer ned [emoji170]
Dem vet å ta seg betalt[emoji15] mye som skal gjøres?Når vi snakker om bil på verksted: fikk prisoverslag på reprasjon av min 2011-modell nå: 20 500 kr[emoji30]
Shitt!!!
Det var mye.
Hva er galt med den?