Står til?
Trøtt etter alt for lite søvn! Ei som tisse ut gele senga i natt og tidlig morran[emoji85] og mor klarte ikke komme seg i seng tidlig i går heller[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Står til?
Høres ut som en god plan for altfor tidlig å våkne :OOff dette ble tidlig morgen gitt[emoji85] 4:15 bestemte lille frøkna seg for å stå opp. Heldigvis har mannen fri idag, tenkte å la han få sove til 7 før jeg går å legger meg igjen[emoji23]
Vel m er syk så dårlig med søvn her også :-(Og der var det god morgen [emoji13]
Jaja greit nok om han allerede var våken da -)God morgen[emoji2] i dag mente tuppa det var greit å stå opp med pappa kl 6.15[emoji85] to timer før enn vi trengte å stå opp[emoji28]
Joa men de lærer forhåpentligvis tidlig at det ikke er såååå morsomtSkyvedører er jo genialt slik[emoji4] men er igjen enklere og åpne lukke[emoji6]
Skjønte dette når du aldri kom tilbake <3Sovna faktisk raskt [emoji7]
Hehe fy daDet eneste som er bedre for en frossen nordlending enn at det er fint vær her, er når det er fint vær her og dårlig på østlandet
Neida.
joda![]()
Ahh skjønner du er trøtt da ja huffTrøtt etter alt for lite søvn! Ei som tisse ut gele senga i natt og tidlig morran[emoji85] og mor klarte ikke komme seg i seng tidlig i går heller[emoji28]
Hadde sikkert hvert godt om hun ville slutte med bleier daGod morgen.
Opp og hopp. Fikk i det minste sove litt etter fire i dag da! Snuppa har vært våken flere ganger for jeg la henne uten kveldsmat når vi kom hjem godt over leggetid fra sommerkonserten på kulturskolen i går.
Men hun har likegodt ikke tissa i natt så potta ble ganske full... Regner ikke med at hun er klar for bleieslutt akkurat, men litt morsomt er det jo.
Merkeligste jeg har hørt! Vil de ikke ha kunder etter ferien da?Noe spesielt når man skal ringe og bestille celleprøve hos privat gynekolog. Men tlfsvareren sier med en gang de har fullt før ferien og dermed legger på.
Burde da gå å ringe for å bestille i det minste !
Hva står på planen i helgen da jenter?? Her er det fotballcup denne gangen...Hurra...
forkaster ideen i 1-2 år så vi heller jobber mot større kontantinnsats, også kjøper heller bil![]()
Nå syns jeg eldste skal sovne snart slik at jeg kan legge meg
Søndag er det
Nei så håper vi er friskeIkke lenge til[emoji4]
God morgenGod morgen![]()
Ja det var jo litt spesielt daNoe spesielt når man skal ringe og bestille celleprøve hos privat gynekolog. Men tlfsvareren sier med en gang de har fullt før ferien og dermed legger på.
Burde da gå å ringe for å bestille i det minste !