♡ Skravletråd JUNI ♡

Hvordan går det med huskjøp da?[emoji2]
forkaster ideen i 1-2 år så vi heller jobber mot større kontantinnsats, også kjøper heller bil :p

Her er det "kommune" dager med akt hele gelga, konsert, utedans, helikopter, boder med dill og boder med mat. Håper churros boden er der i år også [emoji7]
Så moro :D og churros er jo så godt [emoji173] :D

Hadde noen for 13 måneder siden fortalt meg at jeg skulle klare noen gang å gjennomføre en treningsrunde som den jeg gjorde i dag hadde jeg trodde de var gale!!!!!

14,5 km, blanding mellom å gå for og jogge, 2 timer og 2 minutter, gjennomsnittfart 7,13 km/t
Fantastisk bra musemor! :gen053:happy093.

Jeg er strålende fornøyd.
Slo tidligere rekord på den runden grundig i dag siden jeg faktisk klarte å jogge en del:
Ååå så støl jeg kommer til å være i morgen :P
Det er sånn du kjenner at du lever [emoji23]
Haha. Uff. Du får prøve strekke godt. Hjelper i alle fall her.

Kombinasjon av å teste ny app (nettleser som app, liksom) og utfordringen harmonerer ikke

Jeg er ikke venn med den, og kunne like gjerne brukt nettleser på mobil. Hadde sluppet et par av irritasjonsmomentene da. Denne har jo alle tingene jeg ikke liker med nettleser på mobil itillegg...

Frister mer med candy crush...
Samme fant jeg ut så er på dataen :o
får teste appen mer imorgen og skrive litt ang at den fungerer dårlig inne her ihvertfall

Så bra!
Håper det fortsetter! :)
Vi får se hvordan det går etter en kjøretur [emoji85] Kanskje det ristes løst inni der og nekter funke....

Back
Topp