jupp, spesielt de som ikke festes med isofix, men alt går som oftestEr vel slik med ca alle barneseter [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jupp, spesielt de som ikke festes med isofix, men alt går som oftestEr vel slik med ca alle barneseter [emoji28]
Ja får nesten det, dere har vel både hatt nok og har nok ellersJa, hun får bare holde seg frisk altså![]()
Forstår.. Blir litt mye i lengden, ja.. Jeg har aldri vært så mye til legen osv som de siste årene! I prøvingen; november 15 og til det klaffet, var jeg til lege 2 ganger og gyn 1 gang [emoji28]Vet du, det har ikke vært annet siste 2 åra. Jeg sliter jo med trykket i hodet og hjertet, og lille har oppfølging både her og der. Barnelege, øyelege, fysoo, nevrolog, hs osv. Man blir litt sliten.
Jaaa. Kan få litt medgang nåJa får nesten det, dere har vel både hatt nok og har nok ellers![]()
Allikevel. Det blir endel å holde styr på da ❤Forstår.. Blir litt mye i lengden, ja.. Jeg har aldri vært så mye til legen osv som de siste årene! I prøvingen; november 15 og til det klaffet, var jeg til lege 2 ganger og gyn 1 gang [emoji28]
Så var jeg inne til lege + spesialist med L på samme tid.
Det var "mye" for oss, det. [emoji14]
Nå i svangerskapet har jeg jo hatt jm time månedlig siden uke 12, pluss månedlig legebesøk siden uke 7 (ble sykemelding fra uke 10-11 og utover nemlig..).
Da begynner det jo bli en del, men er jo da bare inne hos legen i 5 minutter pr gang.. Og jeg er jo ikke syk. Bare gravid [emoji28]
Poenget var vel strengt tatt, egentlig, at det må være ufattelig kjipt med så mye farting osv. Dere må ikke reise en evighet også..?Allikevel. Det blir endel å holde styr på da [emoji173]
Fordelen med sommerferie og snuppa pleier å sove lengre ihvertfallÆsj, er vel på tide å sove, skal opp igjen om ca 4.5 time [emoji23][emoji13]
Og en laang dag på jobb. 7.30-16.30...
Jaja, er nok trøtt og sliten i morgen ettermiddag [emoji23]
God natt damer [emoji4]
Ja[emoji2] fri i helga?
Jupp det stemmer
Bukser til meg
Vin til meg
2xu tights i julegave
Trenings tskjorte til kb
++
Ja, spesielt når man bor landlig til..!
Er så heldig å ha to fedre med peiling på litt mekanikk, elektronikk, bygg og anlegg og sånt.. Hjelper godt det.. [emoji14]
Jobben din høres så spennende ut![]()
Og der var det god morgen [emoji13]Fordelen med sommerferie og snuppa pleier å sove lengre ihvertfall
god natt![]()
Tja det går da bra det egentlig bare man får omstilt seg litt![]()
Dører generelt får vel gjennomgå uansett tenker jeg meg, skyvedører mest for plassen sin del
Det er skikkelig kjedelig [emoji28] Håper jeg slipper mange flere ganger altså..
Sovna faktisk raskt [emoji7]Du får prøve ihvertfall! God natt <3