♡ Skravletråd JUNI ♡

Noe spesielt når man skal ringe og bestille celleprøve hos privat gynekolog. Men tlfsvareren sier med en gang de har fullt før ferien og dermed legger på.
Burde da gå å ringe for å bestille i det minste !

Off dette ble tidlig morgen gitt[emoji85] 4:15 bestemte lille frøkna seg for å stå opp. Heldigvis har mannen fri idag, tenkte å la han få sove til 7 før jeg går å legger meg igjen[emoji23]
Høres ut som en god plan for altfor tidlig å våkne :O

God morgen.

Opp og hopp. Fikk i det minste sove litt etter fire i dag da! Snuppa har vært våken flere ganger for jeg la henne uten kveldsmat når vi kom hjem godt over leggetid fra sommerkonserten på kulturskolen i går.

Men hun har likegodt ikke tissa i natt så potta ble ganske full... Regner ikke med at hun er klar for bleieslutt akkurat, men litt morsomt er det jo.
Hadde sikkert hvert godt om hun ville slutte med bleier da ;)
Får du slappe av mens hun sover idag da?

Noe spesielt når man skal ringe og bestille celleprøve hos privat gynekolog. Men tlfsvareren sier med en gang de har fullt før ferien og dermed legger på.
Merkeligste jeg har hørt! Vil de ikke ha kunder etter ferien da? :P

Ja det var jo litt spesielt da :P

Back
Topp