Var tilfeldigvis innom like over midnatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt og sov godtNå er jeg nødt for å sove, skal jeg ikke være helt i svime i morgen[emoji28] God natt og sov godt[emoji92]
Synes det hørtes praktisk ut jeg daMannen ønsker å kjøpe skyvedørs garderobe for å ha alle barneleker i, da små leker høyst opp pga lillegutt og resten som er trygt for han nederst hvor han kan nå dem, hva syns dere om den ideen?
Det som vil være synlig på rommet da er garderobe, kommode, to senger, ikea lekekjøkken og lite bord med to små stoler også et teppe da
Det er skikkelig kjedelig [emoji28] Håper jeg slipper mange flere ganger altså..Vi kjøpte hus for to og et halvt år siden, så vi blir her en god stund[emoji2] så kjedelig å flytte, hatt noen runder hit og dit[emoji85]
Så bra! Jeg glemte av det...![]()
Var tilfeldigvis innom like over midnatt![]()
Heihei! [emoji173]️[emoji173]️Hei jenter![]()
Så bra, var jo her inne men glemte helt av det![]()
Var tilfeldigvis innom like over midnatt![]()
God nattHei jenter![]()
Fins jo mnge biler og ikke alle passer alle biler.Jeg merker jeg hater bilstoler akkurat nå... Måå det finnes så mange??
Ja tenker tanken bak ihvertfall er praktisk og burde være lett å holde soverommet i orden sånn ogsåSynes det hørtes praktisk ut jeg da![]()
Svigerforeldrene skulle kjøpe, så.. Kikker på bilstol 2. Altså, 9-25 kg..Fins jo mnge biler og ikke alle passer alle biler.
Hvilken gruppe ser du på?
Ja vet du, det hørtes veldig lurt ut faktisk! Gjemt, men ikke glemtJa tenker tanken bak ihvertfall er praktisk og burde være lett å holde soverommet i orden sånn også![]()
God natt ja. Skal du sove? Nei jeg sliter desverre stadig med å sove.God nattFår du ikke sove?
Jeg merker jeg hater bilstoler akkurat nå... Måå det finnes så mange??
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80222281/Ja vet du, det hørtes veldig lurt ut faktisk! Gjemt, men ikke glemt![]()
Jepp. Men den sier ikke så mye om plass i bilen...Det kan du siLastet ned lista til forbrukerrådet?
Sove, hva er det daGod natt ja. Skal du sove? Nei jeg sliter desverre stadig med å sove.
Ja absolutthttp://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80222281/
Ja nettopp, og syns denne virket fin og veldig fin pris![]()