♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja det er det, har hvert heldig lenge da.
Men hadde håp om å snart flytte han inn til storesøster men det går jo ikke nå :o

Greit med bare en våken unge kanskje[emoji28] Krysser fingra for at det er for en kort periode.

Ja, hva tenkte jeg på[emoji23][emoji23] det er for lenge siden jeg har flyttet[emoji28]
Haha, uff.. Det er slitsomme saker. Jeg er flink til å flytte mye, visst....

Haha, uff.. Det er slitsomme saker. Jeg er flink til å flytte mye, visst....

Vi kjøpte hus for to og et halvt år siden, så vi blir her en god stund[emoji2] så kjedelig å flytte, hatt noen runder hit og dit[emoji85]

Greit med bare en våken unge kanskje[emoji28] Krysser fingra for at det er for en kort periode.
Jupp, og at vi er der for han nå, men kan godt bli bedre veldig snart da, men må uansett først på ikea for å handle inn det vi trenger for å ordne soverommet

Mannen ønsker å kjøpe skyvedørs garderobe for å ha alle barneleker i, da små leker høyst opp pga lillegutt og resten som er trygt for han nederst hvor han kan nå dem, hva syns dere om den ideen?
Det som vil være synlig på rommet da er garderobe, kommode, to senger, ikea lekekjøkken og lite bord med to små stoler også et teppe da

Jupp, og at vi er der for han nå, men kan godt bli bedre veldig snart da, men må uansett først på ikea for å handle inn det vi trenger for å ordne soverommet

Det er jo det fine, plutselig er det over og dem sover igjen[emoji2]

Ja og gleder meg til det for er ikke lett å faste med nesten null søvn :o

Det skjønner jeg er ekstra tøft ja[emoji29] usikker på om jeg hadde klart det uansett da. Blir ei heks med lavt blodsukker[emoji28]

Mannen ønsker å kjøpe skyvedørs garderobe for å ha alle barneleker i, da små leker høyst opp pga lillegutt og resten som er trygt for han nederst hvor han kan nå dem, hva syns dere om den ideen?
Det som vil være synlig på rommet da er garderobe, kommode, to senger, ikea lekekjøkken og lite bord med to små stoler også et teppe da

Det hørtes litt lurt ut egentlig, men usikker på om jeg ville gjort det på rommet til snuppa[emoji4] og de skyvedørene i gangen får gjennomgå for å si det sånn[emoji28][emoji85]

Nå er jeg nødt for å sove, skal jeg ikke være helt i svime i morgen[emoji28] God natt og sov godt[emoji92]

Det hørtes litt lurt ut egentlig, men usikker på om jeg ville gjort det på rommet til snuppa[emoji4] og de skyvedørene i gangen får gjennomgå for å si det sånn[emoji28][emoji85]
Dører generelt får vel gjennomgå uansett tenker jeg meg, skyvedører mest for plassen sin del

Back
Topp