Sovetid for gamle folk som meg![]()
God natt og sov godt[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sovetid for gamle folk som meg![]()
Skal vi være enige om å være uenige daÅ jo jeg er det altså
Ja det er det, har hvert heldig lenge da.
Men hadde håp om å snart flytte han inn til storesøster men det går jo ikke nå![]()
Haha, uff.. Det er slitsomme saker. Jeg er flink til å flytte mye, visst....Ja, hva tenkte jeg på[emoji23][emoji23] det er for lenge siden jeg har flyttet[emoji28]
He he ja like greitSkal vi være enige om å være uenige da![]()
Bra for kommer nok ikke noe lengre med detteHe he ja like greit
Hehe er ikke de fleste det når det fins tilgjengelig?Måtte bare se en episode til ...
Jeg er håpløs
Haha, uff.. Det er slitsomme saker. Jeg er flink til å flytte mye, visst....
Måtte bare se en episode til ...
Jeg er håpløs
Jupp, og at vi er der for han nå, men kan godt bli bedre veldig snart da, men må uansett først på ikea for å handle inn det vi trenger for å ordne soverommetGreit med bare en våken unge kanskje[emoji28] Krysser fingra for at det er for en kort periode.
Jupp, og at vi er der for han nå, men kan godt bli bedre veldig snart da, men må uansett først på ikea for å handle inn det vi trenger for å ordne soverommet
Ja og gleder meg til det for er ikke lett å faste med nesten null søvnDet er jo det fine, plutselig er det over og dem sover igjen[emoji2]
Ja og gleder meg til det for er ikke lett å faste med nesten null søvn![]()
Mannen ønsker å kjøpe skyvedørs garderobe for å ha alle barneleker i, da små leker høyst opp pga lillegutt og resten som er trygt for han nederst hvor han kan nå dem, hva syns dere om den ideen?
Det som vil være synlig på rommet da er garderobe, kommode, to senger, ikea lekekjøkken og lite bord med to små stoler også et teppe da
Tja det går da bra det egentlig bare man får omstilt seg littDet skjønner jeg er ekstra tøft ja[emoji29] usikker på om jeg hadde klart det uansett da. Blir ei heks med lavt blodsukker[emoji28]
Dører generelt får vel gjennomgå uansett tenker jeg meg, skyvedører mest for plassen sin delDet hørtes litt lurt ut egentlig, men usikker på om jeg ville gjort det på rommet til snuppa[emoji4] og de skyvedørene i gangen får gjennomgå for å si det sånn[emoji28][emoji85]
God natt og sov godt <3Nå er jeg nødt for å sove, skal jeg ikke være helt i svime i morgen[emoji28] God natt og sov godt[emoji92]