Det må man haViktig med god innstilling![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må man haViktig med god innstilling![]()
Mannen ønsker å kjøpe skyvedørs garderobe for å ha alle barneleker i, da små leker høyst opp pga lillegutt og resten som er trygt for han nederst hvor han kan nå dem, hva syns dere om den ideen?
Det som vil være synlig på rommet da er garderobe, kommode, to senger, ikea lekekjøkken og lite bord med to små stoler også et teppe da
Finner ikke det innlegget ditt om skyvedørsgarderobe til leker, men tenkte jeg skulle si at eneste jeg er litt skeptisk på rundt sånn er om det ikke blir lett for ungene å klemme fingre i dørene, sånn om de får litt fart og man kommer i klem. Det hadde gjort meg skeptisk. En vanlig skapdør blir ikke like tung og skummel.Ja er vanlig blandt de men astma, håper det bare var tilfeldig her da men symptomene hellet om forkjølelseastma![]()
![]()
Var tilfeldigvis innom like over midnatt![]()
Hei jenter![]()
Jeg merker jeg hater bilstoler akkurat nå... Måå det finnes så mange??
Lille er tett i nesa :O Jeg håper virkelig ikke hun blir syk nå.
Aller helst vil man at vi tar så mye som mulig om sommeren når det er minst barn. Så det passer sånn sett bra [emoji6]
Ja det blir spennende å se hva jeg finner på den uka [emoji13]
Hun er ikke 1,5 år enda engang så litt tidlig å slutte med bleier.Hadde sikkert hvert godt om hun ville slutte med bleier da
Får du slappe av mens hun sover idag da?
Greit iforhold til plassen ihvertfallSkyvedørsgarderobe er aldri feil[emoji1]
Vi har det inne på soverommet nå og de har ikke brydd seg mye om den noen av dem selvom de har hatt muligheten. Mer bekymret over da faktiske soveromsdøra i heltreFinner ikke det innlegget ditt om skyvedørsgarderobe til leker, men tenkte jeg skulle si at eneste jeg er litt skeptisk på rundt sånn er om det ikke blir lett for ungene å klemme fingre i dørene, sånn om de får litt fart og man kommer i klem. Det hadde gjort meg skeptisk. En vanlig skapdør blir ikke like tung og skummel.
Men men litt ok barnesikring på en sånn dør burde det vel gå fint.
Ja! [emoji28]Tenk så deilig om det bare fantes ett?![emoji38]
Legge deg tidlig da? :OHun er ikke 1,5 år enda engang så litt tidlig å slutte med bleier.
Ikke slappet av i dag nei. Vært på farten, shopping med mamma. Dro herfra 10, tilbake 16 og nå vært i dusjen. Barneselskap 17 som jeg må være med på, siden det var ønsket at foreldregruppen skal bli kjent, kommende førsteklasse.
Sove gjorde snuppa først i bilen og senere i bæresele på ryggen min. Så nei. Slappe av gjorde jeg ikke.
Så godt at medisinene hjalp.Endelig er pusten til lillegutt normal igjen![]()
Litt feber
Haha ikke våken selv for det tenkte jeg ikke på
Det er ikke så mye om de bryr seg jeg hadde stressa med, som skadepotensialet den ene gangen det går galt. Vanlige dører er ikke like ille.Vi har det inne på soverommet nå og de har ikke brydd seg mye om den noen av dem selvom de har hatt muligheten. Mer bekymret over da faktiske soveromsdøra i heltre