Symptom-tråden

Kramper i magen, maaaasse luft, sår i ganen og tisser mye oftere enn før. Kvalme begynner det å komme litt av i tillegg til at jeg er supertrøtt hele tiden.

Våknet i natt med ganske kraftig kramper. Minnet om menssmerter men ikke på samme måte, ble livredd for SA, men ikke noe blod og kjenner symptomene i dag også. Noen som har opplevd lignende? (Første svangerskap og helt panikk for alt) [emoji14]

Jeg hadde kraftige kramper sist gang, såpass vondt så jeg måtte jobbe litt med smerten når det sto på. Og har en trassen lita frøken på 17mnd[emoji16] er nok bare livmor som strekker seg og gjør plass[emoji6]
 
Kramper i magen, maaaasse luft, sår i ganen og tisser mye oftere enn før. Kvalme begynner det å komme litt av i tillegg til at jeg er supertrøtt hele tiden.

Våknet i natt med ganske kraftig kramper. Minnet om menssmerter men ikke på samme måte, ble livredd for SA, men ikke noe blod og kjenner symptomene i dag også. Noen som har opplevd lignende? (Første svangerskap og helt panikk for alt) [emoji14]
Ja, ass! I natt våknet jeg 2 ganger.. eller var det 4? Av mensenkramper. Men har lest at det bare er livmor som utvidet seg fra plommestørrelse til eplestørrelse [emoji28] det skal være helt normalt! Men jeg får panikk når jeg får vondt og panikk når jeg ikke kjenner noe [emoji28][emoji28] førstegangs her også [emoji4]
 
Ja, ass! I natt våknet jeg 2 ganger.. eller var det 4? Av mensenkramper. Men har lest at det bare er livmor som utvidet seg fra plommestørrelse til eplestørrelse [emoji28] det skal være helt normalt! Men jeg får panikk når jeg får vondt og panikk når jeg ikke kjenner noe [emoji28][emoji28] førstegangs her også [emoji4]
Godt å høre man ikke er alene!
 
Jeg har fått kvisetryne!! Pang over natten så har det poppet ut maaaaange kviser i ansiktet. Hadde det ikke med de to forrige, så var ikke helt forberedt Er det noen andre som har hatt det før? Går det over, eller er man stuck med kvisene til siste sekund? Særdeles lite stilig i hvertfall...
Jeg har fått samme :) Masse små kviser i panna, samt at tissebleiene til minsta plutselig begynte å lukte utrolig surt, var første tegnene på graviditet her. Håper det bare er hormonubalansen nå i starten. Jeg hadde fantastisk hud i forrige svangerskap!
 
Symptomene mine har roet seg litt, men går fortsatt veeeeldig ofte på do. Spesielt når jeg skal sove :p typisk
 
Symptomene mine har roet seg litt, men går fortsatt veeeeldig ofte på do. Spesielt når jeg skal sove :p typisk

Har roet seg litt her også, men alt kommer i bølger innimellom.
Blir du også litt freaked out når de forsvinner? :p
 
Jeg skulle ikke vært så kjepphøy på manglende symptomer for nå synes jeg hæren fløtte meg jeg kjenner igjen noe bekken-smerter på ene siden av hofte/korsrygg :( det kan da VIRKELIG ikke komme NÅ?! Før jeg engang er trygg på om det vedvarer?! Da blir jeg furt.

Ååånei [emoji17] Du som hadde så vondt sist[emoji173]️ Håper det er forbigående!
 
Ingenting enda, er egentlig glad til, ble kvalm i uke seks de andre gangene så nyter det så lenge det varer :)
 
Jeg gikk opp 30 :p Hehe! Håååper det holder med 20 denne gangen, veier 50 til vanlig så veldig uvant :)

Oi såpass ja [emoji85] satser på mellom 15 og 20 kg eg og sia eg treng den vekta når amminga starter [emoji28]
 
November 15. Kanskje bare at jeg tror det [emoji85]

Mitt er fra midten 16, har også ett fullgått sv.skap i mellomtiden men da ble det ikke KS, føler ingenting nå (bare 4uker), men gjorde det ikke sist heller. Man skal være litt obs på det, så om det vedvarer bør du kontakte jordmor :)
 
Mitt er fra midten 16, har også ett fullgått sv.skap i mellomtiden men da ble det ikke KS, føler ingenting nå (bare 4uker), men gjorde det ikke sist heller. Man skal være litt obs på det, så om det vedvarer bør du kontakte jordmor :)

Jepp [emoji1360] skal tenke på det :) har andre arr på magen som jeg ikke merka noe til sist sv.skap, men tror kanskje det kan være buksene som har klemt også. Oppblåst, sa du? :p
 
Back
Topp