Symptom-tråden

Jeg er forferdelig oppblåst, har masse magelyder, mensmurringer og ømme pupper.....og så dupper jeg av sånn innimellom:rolleyes:
 
Skulle ønske jeg våknet tidlig slik som mange skriver, men jeg er kjempetrøtt hele tiden! Og har mer appetitt og mindre treningslyst...
 
Ja, jeg tror kroppen har noen sånne "greier" som er for å forberede seg, ser ingen annen grunn til å plutselig våkne styggtidlig og ikke få sove igjen [emoji85]

Ikke sant![emoji1] I testeperioden min(5 dager,5 tester) så tenkte jeg at jeg våknet siden jeg bare var så spent. Men det har fortsatt etterpå og da skjønte jeg at det er min nye døgn rutine [emoji85] Alt for tidlig i helgene [emoji29][emoji23]
Men er vel bare å bli vant til det [emoji33][emoji1][emoji51]
 
Jeg har fått kvisetryne!! Pang over natten så har det poppet ut maaaaange kviser i ansiktet. Hadde det ikke med de to forrige, så var ikke helt forberedt Er det noen andre som har hatt det før? Går det over, eller er man stuck med kvisene til siste sekund? Særdeles lite stilig i hvertfall...
 
Lite symptomer så langt. Har hatt hyperemesis to ganger og krysser fingrene for at jeg slipper denne gangen. Vond rygg, murringer, stikninger og en enorm apetitt er det som har "plaget" meg så langt. Samt lite søvn på grunn av vond rygg..
 
Generelt uggen. Orker ingenting og må sove hvis det blir for mye aktivitet.
Kvalme som kommer ved for lite matinntak, men lite frister.. Ned 2 kg siste uken :wideyed:
 
Lite symptomer så langt. Har hatt hyperemesis to ganger og krysser fingrene for at jeg slipper denne gangen. Vond rygg, murringer, stikninger og en enorm apetitt er det som har "plaget" meg så langt. Samt lite søvn på grunn av vond rygg..

Da er vi to spyere... jeg håper så inderlig å slippe det denne gangen. Veide mindre ved fødsel enn før jeg ble gravid. Innlagt over 5 mnd og ukentlig kontroll frem til keisersnitt 6 uker før termin. Jeg ønsker meg et helt vanlig svangerskap uten tusen kontroller, og hvor jeg kan strutte med magen og bare kose meg ved vanlige småplager...
 
jeg fryyyyser..! Føler "alle" andre koker over, eller er det andre her som fryse også??
 
jeg fryyyyser..! Føler "alle" andre koker over, eller er det andre her som fryse også??

Jeg fryser i det ene øyeblikket og er varm i det neste :wacky: Og svetter som en gris selv når jeg er kald :/
 
Da er vi to spyere... jeg håper så inderlig å slippe det denne gangen. Veide mindre ved fødsel enn før jeg ble gravid. Innlagt over 5 mnd og ukentlig kontroll frem til keisersnitt 6 uker før termin. Jeg ønsker meg et helt vanlig svangerskap uten tusen kontroller, og hvor jeg kan strutte med magen og bare kose meg ved vanlige småplager...

Da er det bare å krysse fingrene[emoji847]Satser på å nyte magen oppreist og gående. Håper i hvertfall jeg legger godt på meg. Gikk ned 10 kg og måtte ha keisersnitt jeg også. Det gidder jeg ikke denne gangen! [emoji213]
 
Fersking på dette, vi er i første pp.Har ikke barn fra før, så mye spennende å lese og sette seg inn i for tiden :) Forstår det sånn at de fleste her venter på positive tester? :)
Skal ha mensen i morgen, så nå bare føler eg at eg ligger å venter på den.. :p testet negativt i dag.. men ja, lenge leve illusjonen :p
Symptomer jeg har hatt, (som jeg overbeviser meg selv om at ikke er symptomer, så gøy å høre hva dere tenker)
- småkvalm
- det stikker ofte rundt om i magen (pleier kun å ha magesmerter etter mensen kommer)
- iler i rumpe/lår, ene morgen våknet jeg av intens smerte som strakk seg ned hele beinet
- "forskjølet" visstnok, så noen hadde nevnt det, er det noe i det? hatt sår hals på kvelden, og snufsete nese.
- Og så den klassiske hissigproppen, men den er eg vant med å ha på disse tider :p selv om den er en smule over intens om dagen

Sier til meg selv det er bare innbilling hele greien :p
 
jeg fryyyyser..! Føler "alle" andre koker over, eller er det andre her som fryse også??
Jeg fryser også! Heeeele tiden!! Må gjøre noe for å holde varmen... og under måltider er jeg varm, men så begynner jeg å fryse igjen :p
Varmepumpa i stua står på 26 grader, og jeg må ha pledd når jeg sitter i sofan :eek:
 
Last edited:
De byeste symptomene de siste dagene er hetetokter, akutt dårlig kondis og svært emosjonell[emoji85]
 
jeg fryyyyser..! Føler "alle" andre koker over, eller er det andre her som fryse også??


Her er temperaturen varierende, frøs veldig i starten, nå har jeg vert forholdsvis varm noen dager, men i dag var det frem med varmeteppet igjen :joyful:
 
Fersking på dette, vi er i første pp.Har ikke barn fra før, så mye spennende å lese og sette seg inn i for tiden :) Forstår det sånn at de fleste her venter på positive tester? :)
Skal ha mensen i morgen, så nå bare føler eg at eg ligger å venter på den.. :p testet negativt i dag.. men ja, lenge leve illusjonen :p
Symptomer jeg har hatt, (som jeg overbeviser meg selv om at ikke er symptomer, så gøy å høre hva dere tenker)
- småkvalm
- det stikker ofte rundt om i magen (pleier kun å ha magesmerter etter mensen kommer)
- iler i rumpe/lår, ene morgen våknet jeg av intens smerte som strakk seg ned hele beinet
- "forskjølet" visstnok, så noen hadde nevnt det, er det noe i det? hatt sår hals på kvelden, og snufsete nese.
- Og så den klassiske hissigproppen, men den er eg vant med å ha på disse tider :p selv om den er en smule over intens om dagen

Sier til meg selv det er bare innbilling hele greien :p

Alle her har fått positiv test og har termin i februar, men med dine symptomer kan det jo hende at du joiner oss i februar 2018 gruppa :)
 
Det kjennes konstant ut som tanta er på vei. Rett og slett menssmerter av mangel på bedre beskrivelse..
Er på do å sjekket titt og ofte, men den kommet jo heldigvis ikke :rolleyes:
Noen andre som har det sånn?
 
Det kjennes konstant ut som tanta er på vei. Rett og slett menssmerter av mangel på bedre beskrivelse..
Er på do å sjekket titt og ofte, men den kommet jo heldigvis ikke :rolleyes:
Noen andre som har det sånn?

Ja, har vært sån i ei uke ca og eg er bare 4+3 i dag [emoji15]
 
Back
Topp