Vi som mistet i mai, men prøver igjen

Tropehus

Forelsket i forumet
*Aprilbaby 2018*
Vårspirene 2021
Da havnet jeg visst i prøvekategorien igjen [emoji53] Testet positivt 29 april på 3. pp, men på ultralyd 23.mai viste det embryo uten hjerteslag. Skulle da vært 7+6. Fikk cytotec to runder som ikke virket, og en tredje kur på Ullevål og utskrapning. Er det flere som mistet i mai som kaster seg i det igjen?
 
Så leit å høre at du har mistet [emoji17]

Jeg testet positivt 23. april, men mistet allerede 2. mai. Var da 4+3. Vi bestemte oss for å prøve igjen med en gang, og jeg er nå 8 eller 9 dager dpo. Har ingen symptomer, og dagens test var så blenda som det er mulig å bli. Har egentlig hatt en følelse hele ppen av at kroppen ikke var helt klar, så jeg har begynt å forberede meg på ny pp.

Ønsker deg masse lykke til med prøvingen [emoji173]
 
Så trist å høre at du mistet.
Ble endelig gravid nå i mai, men mistet allerede 4+5. Mistet nå på tirsdag. Vi skal prøve igjen med en gang. Er på cd5, så noen dager igjen til el enda.
Lykke til videre med prøvinga!
 
Godt å høre at vi er flere! Blir vel noen uker før neste EL, så prøver å nyte livet som bare oss to, men ivrig på å komme igang igjen!
 
Jeg også[emoji4] hadde en kjemisk, mistet 1 mai. Vi starter rett på prøvingen igjen. Etter hva smertene jeg tolker som EL smerter så kom disse 6 dager etter jeg vanligvis har EL på min 28 dagers syklus. Hvis jeg hadde EL forrige lørdag så er jeg vel 7 dpo i dag da[emoji4] er så nysgjerrig så starter å teste ganske snart[emoji12]
 
Hadde en kjemisk i mai (tredje syklusen på rad med kjemisk).
Venter på EL for å fortsette å prøve..
 
Mistet 5+0 forrige fredag. Tredje gang jeg mister siden vi begynte å prøve. Har time hos privat gyn 14.6 til utredning
 
Jeg er veldig spent på når el kommer - nå har jeg jo ikke peiling på hvordan "ny" syklus blir. Hadde 3312 i hcg da jeg hadde utskrapning, om det halverer seg hver dag burde jeg få negativ graviditetstest på mandag/tirsdag neste uke. Lurer på å ta eggløsningstester etter det siden jeg ikke aner når det skjer. Noen med erfaringer?
 
Vi mistet 21. mai. Begynte å blø 14. og så raste bare alt sammen.
Er veldig lei meg og sliter med å takle det. Men går bedre og bedre, iallefall på dagtid. Kveldene og nettene er verst, for da kommer alle tankene.[emoji174]
 
Eg er også med her..hadde termin tidlig i desember, men vart oppdaga MA 10+1. Enda med med.abort 10.mai. No ventar vi berre på å komme over i ny syklus..:bored:

Heldigvis har forløpet etter aborten vert komplikasjonsfritt, så håpar å komme raskt over i ny syklus. Og gjerne (les: helst) bli gravid igjen første runda..:angelic: Viktig å bygge opp tilstrekkelig med forventningar :bag:
 
Trist å høre at du også mistet. Jeg er såå keen på å prøve igjen, føler timene snegler seg avgårde når jeg ikke er så opptatt at tankene løper fritt..
 
Ja, kunne godt ha fått mensen sånn ca. NUH, så vi kan komme igang med blanke ark. Sjølv om det er litt skummelt også..!

Fram til dess prøver eg å glede meg over å ha ein fungerande kropp, og overskudd til å gå i fjellet, lage mat, jobbe og vere sosial. Som gravid var eg jo eit slakt..sove&spy i 3-4 veker. Meeen, om det er det som skal til tek et imot det med opne armar..!
 
Så trist at du mistet [emoji173]
Vi hadde en SA like før 17. Mai. Jeg begynte å blø ordentlig 14. mai etter et par dager med økende spotting, var da 7+2. 14.-17. mai tok det seg opp og det var ikke lenger tvil. Det har vært noen utfordrende uker med eksamener for oss begge oppi alt...
Vi føler at bittelille hjertet vårt ville ønske at vi prøvde igjen så fort som mulig[emoji4] Kjentes som om kroppen kom raskt i gang igjen, så nå er jeg antakelig 9 dpo og venter i spenning på om vi har en ny spire[emoji256][emoji173]
 
Så trist at du mistet [emoji173]
Vi hadde en SA like før 17. Mai. Jeg begynte å blø ordentlig 14. mai etter et par dager med økende spotting, var da 7+2. 14.-17. mai tok det seg opp og det var ikke lenger tvil. Det har vært noen utfordrende uker med eksamener for oss begge oppi alt...
Vi føler at bittelille hjertet vårt ville ønske at vi prøvde igjen så fort som mulig[emoji4] Kjentes som om kroppen kom raskt i gang igjen, så nå er jeg antakelig 9 dpo og venter i spenning på om vi har en ny spire[emoji256][emoji173]
Så spennende! Merket du at du hadde EL - eller har du testet? Jeg tok en graviditetstest og en el test for noen dager siden - men får det ikke helt til å stemme at jeg hadde EL 5 dager etter utskrapning.
 
Så spennende! Merket du at du hadde EL - eller har du testet? Jeg tok en graviditetstest og en el test for noen dager siden - men får det ikke helt til å stemme at jeg hadde EL 5 dager etter utskrapning.
Har ikke testet, men fikk tydelig det jeg gjenkjente som EL-smerter og EL-slim. Nå kjennes kroppen ut som den gjør uka før mensen med ømme bryster og litt småkvalm iblant - så tror syklusen kom raskt i gjenge. Håper jo symptomene skyldes en spire da, men redd for å håpe [emoji56][emoji4]
 
e4cde68fbd189a179737998b600097a9.jpg
I natt klarte jeg ikke holde meg mer...[emoji13] Ca. 10 dpo, dette er første testen jeg tar etter SAen med blødningsslutt ca. 16.05. Aner altså ikke om hcg ble null etter SA.
Fikk denne svaake streken - nå krysser vi alt vi har for at det er en ny spire og ikke rester - og at alt går bra denne gangen[emoji173] Skummelt og redd for å håpe. Får bruke denne testen som et utgangspunkt for ny test på fredag (ikm).[emoji5]
 
e4cde68fbd189a179737998b600097a9.jpg
I natt klarte jeg ikke holde meg mer...[emoji13] Ca. 10 dpo, dette er første testen jeg tar etter SAen med blødningsslutt ca. 16.05. Aner altså ikke om hcg ble null etter SA.
Fikk denne svaake streken - nå krysser vi alt vi har for at det er en ny spire og ikke rester - og at alt går bra denne gangen[emoji173] Skummelt og redd for å håpe. Får bruke denne testen som et utgangspunkt for ny test på fredag (ikm).[emoji5]
Så spennende! [emoji4] krysser fingrene for at streken er sterkere på fredag [emoji1]
 
e4cde68fbd189a179737998b600097a9.jpg
I natt klarte jeg ikke holde meg mer...[emoji13] Ca. 10 dpo, dette er første testen jeg tar etter SAen med blødningsslutt ca. 16.05. Aner altså ikke om hcg ble null etter SA.
Fikk denne svaake streken - nå krysser vi alt vi har for at det er en ny spire og ikke rester - og at alt går bra denne gangen[emoji173] Skummelt og redd for å håpe. Får bruke denne testen som et utgangspunkt for ny test på fredag (ikm).[emoji5]

Hurra! [emoji2] krysser alt jeg har for at det er den nye spiren[emoji173]️
 
Vi var enige om at det var dumt å sammenlikne en test fredag morgen med en test tatt sent på kvelden bare et par timer etter sist wc-besøk.
Så tok en ny test i morges på morgenurin - og den var betydelig sterkere. La det være en spire der [emoji256][emoji173] Det kan vel ikke bare være forskjell i urinkonsentrasjon som gir disse strekene? (Nederste fra i morges, øverste natt til i går)
51a7585fd8420033e9a4edfb61e2c38b.jpg
 
Back
Topp