☆ Skravletråd Mai ☆

Hva er greia med antall innlegg?
Ser noen sier at de mangler då og så mange innlegg?
(Jeg er ny her) [emoji6]
Om du ser på siden her på generelt på toppen. Ligger det en tråd som heter Topp 100 mai. Der står reglene for å være med konkurransen som hovedsaklig står i å være mest mulig aktiv i mnd. Man kan da vinne forskjellige ting [emoji1]
 
Var ganske stolt selv også haha [emoji56]

Men vi gikk den vanlige veien ned. Når vi fant den [emoji23]
Det er bra da. Høydeskrekk er skikkelig fælt.. Vannskrekken klarer jeg overvinne for kort tid om jeg MÅ (.. "Det finnes ikke haier her, det finnes ikke haier her..."), men kommer meg gjerne veldig fort i land da. Drukner jo ikke liksom.
Høydeskrekken er derimot veldig lammende. Såpass at jeg er usikker på om jeg ville fått til å komme meg på tryggere grunn. [emoji85]
 
Det er bra da. Høydeskrekk er skikkelig fælt.. Vannskrekken klarer jeg overvinne for kort tid om jeg MÅ (.. "Det finnes ikke haier her, det finnes ikke haier her..."), men kommer meg gjerne veldig fort i land da. Drukner jo ikke liksom.
Høydeskrekken er derimot veldig lammende. Såpass at jeg er usikker på om jeg ville fått til å komme meg på tryggere grunn. [emoji85]
Uff da har du det mye verre enn meg. Ikke godt når man blir helt lam av skrekk da [emoji33]
 
Uff da har du det mye verre enn meg. Ikke godt når man blir helt lam av skrekk da [emoji33]
Jeg ER ganske tøff ellers, når det gjelder å overkomme frykter og sånt. Men høydeskrekken ER fæl. Vanskelig å overvinne noe man blir faktisk lam av [emoji33]
 
Hah, du ler du. Jeg griner om jeg ser en. Holdt på å hoppe fra 3 etasje i stilasen i sommer pågrunn av en sånn en. Tenker ikke hehe. Men de lager sånn fluelyd.
Jeg ser for meg at de har en sånn.. Vaiersnelle inni der. Som til en heis eller et anker eller noe [emoji28]
 
Back
Topp