☆ Skravletråd Mai ☆

Ja, de er vel ganske svære.. Kun sett dem på bilder. Disse jeg tar er jo.. Maks like stor som lillefingerneglen min. Svære ville sikkert jeg og blitt skeptisk til. Vil ikke wrestle med dem heller liksom.
De er grusomme og har hår... Målte en til 7cm en gang. Helt nydelig.
 
Å herre min dag.
Se hva jeg fant på ebay :p

s-l500.jpg

Genialt![emoji23]
Fåes de i str 5, 6 og 9 år?!
 
Innser at lille ikke er så stor når hun fortsatt bruker 74 (Til og med noe stort 68) og snart er 16 måneder. Vi har mye fint som er strikket til henne, men må vente da det er strikket i gjerne 1 år og 1,5 år og er for stort.. Tok på hun en bukse i 80 i dag, den gled av [emoji85]

Liten snuppe da[emoji173]️
 
Aner ikke jeg, drikker jo som sagt ikke te jeg heller egentlig. Men.. De jeg kjenner som drikker te, bruker jo sånne poser. Teklyper med innhold virker mer ekslusivt [emoji14] Men.. Burde ikke være stor forskjell egentlig. Jeg mener. Begge deler er te, som trekkes i vann...?
Men ulik kvalitet. Løsvekt er bedre kvalitet. Bedre smak. Bare at jeg liker ikke.
 
God morgen?! [emoji2]
Ha en fin dag[emoji254]
Snuppa fikk nye leker i går, så usikker på om jeg får a med meg i bhg[emoji23][emoji23] lekt i et siden hun sto opp, bare så vidt tid til frokost.
 
God morgen alle sammen.

Onsdag allerde og den siste dagen i mai. I morgen er det juni. Første sommermåned. Måneden for alle sommeravslutningene. Måneden da skolen slutter. Måneden for alle bursdagene. Og måneden jeg har vært sammen med min mann i 16 år og gift i 10.
 
God morgen?! [emoji2]
Ha en fin dag[emoji254]
Snuppa fikk nye leker i går, så usikker på om jeg får a med meg i bhg[emoji23][emoji23] lekt i et siden hun sto opp, bare så vidt tid til frokost.
Hva er det slags leker som er stas nå da?
 
God morgen til deg også. Hva er planene i dag da?
Ungene er nettop levert. Vaskehjelpen har kommet. Vasker klær...på senteret for noen ærend . Og kafe. Jobber 2 t i kveld. Må dele ut kveldsmedisin.
 
Back
Topp