☆ Skravletråd Mai ☆

God morgen. Så deilig [emoji171] Skulle gjerne sagt det samme. Planer for dagen?
La meg igjen for ett par timer nå da. [emoji23] Godt å få sove litt ekstra når man var fri.

Sovet som en stein. Men ikke nok.

Skal på møte i dag med jobben og nav. Og det er eneste plan for i dag. Heldigvis. Speideren for minste ble ferdig sist onsdag. Så det er jo ganske herlig [emoji23][emoji7]

Kjekt når aktivitetene begynner å avta for sommer. Vært så travelt. Minste er ferdig med svømming og speider. Eldste har 1 gang speider igjen og 3 ganger svømming igjen. Så litt lengre for hu da.

Dumt du ikke har sovet godt da. Sjansr for en powernap? Ellers planer?
 
Hahah [emoji23][emoji23]
Såååå ille er det ikke her, da. Jeg kan bare ikke gå nært kanten på sånne ting (.. 5-10 meter :p), og i type høøøye klatrestativ eller noe annet høyt og smalt, blir jeg rett og slett lammet.
Jeg går ikke nærme jeg heller. Jeg går ikke til kanten på Preikestolen gitt. Sitter helt inntil fjellveggen i redsel [emoji23]
 
Jeg går ikke nærme jeg heller. Jeg går ikke til kanten på Preikestolen gitt. Sitter helt inntil fjellveggen i redsel [emoji23]
Ikke sant. Ikke prøvd preikestolen, men vet jeg blir mer lammet dess nærmere en kant jeg kommer.
Null problemer med karuseller og fly, da. Bare sånne ting der man må gå opp selv.
Tøffingtårnet på Namsskogan, f.eks.. Prøvd det..?
Jeg synes i alle fall det er verre å GÅ opp der, enn å rutsje ned vaieren.
 
Ikke sant. Ikke prøvd preikestolen, men vet jeg blir mer lammet dess nærmere en kant jeg kommer.
Null problemer med karuseller og fly, da. Bare sånne ting der man må gå opp selv.
Tøffingtårnet på Namsskogan, f.eks.. Prøvd det..?
Jeg synes i alle fall det er verre å GÅ opp der, enn å rutsje ned vaieren.
Aldri prøvd den nei. Syns det er greit opp. Jeg tåler ikke ned [emoji23]

Jeg og søstra mi gikk en ny fjelltur ene gangen. Denne vei sa hu.
Viste seg at denne vei var klatreløypa på utsiden av fjellet... Vi begge med null erfaring. Å klatre opp gikk fint. Men innen vi innså at det var klatreløype og var forbi første klatringa, var det for sent. Skulle jeg klatra ned igjen hadde jeg nok svimt av tror jeg.

Siste gang jeg hørte på min søster btw [emoji23]
 
Bra! Utrolig mange som ikke vet det dessverre, min stebror hadde ikke fått noe beskjed av lege eller apotek og drakk over 1 liter melk om dagen så jern tablettene hjalp ikke så mye, ja også avhengig av kaffe jernlageret kom opp på normale mengder ikke lenge etter han fikk denne beskjeden av oss [emoji6]
Mamma leser på pakken. Så det er greit. Men jeg ser hun får utfordringer når to om dagen er en pille. To ganger daglig. Timer unna mat og drikke. Melk drikker hun ikke, men (grønn) te. Og pga diabetes spiser hun hver 3. Time....
 
Neida. Kokende vann og en sånn liten pose [emoji14] enkelt og greit.
Denne het tetøsene - Berits elleville kirsebær. Var god, faktisk. Hadde smak...! Vanligvis liker jeg ikke te..
Var bare så kald og utkjørt i går at det akutt fristet å prøve..
Å, sånne poser. Det er ikke "skikkelig god te" ifølge kjennere, så ikke rart jeg ikke liker det om jeg bare drikker sånne, liksom.
 
Aldri prøvd den nei. Syns det er greit opp. Jeg tåler ikke ned [emoji23]

Jeg og søstra mi gikk en ny fjelltur ene gangen. Denne vei sa hu.
Viste seg at denne vei var klatreløypa på utsiden av fjellet... Vi begge med null erfaring. Å klatre opp gikk fint. Men innen vi innså at det var klatreløype og var forbi første klatringa, var det for sent. Skulle jeg klatra ned igjen hadde jeg nok svimt av tror jeg.

Siste gang jeg hørte på min søster btw [emoji23]
Klatreløype på utsiden av fjellet gitt. Jeg hadde sikkert blitt fysisk lammet av sånt, og kommet meg ingensteds [emoji23]
 
Å, sånne poser. Det er ikke "skikkelig god te" ifølge kjennere, så ikke rart jeg ikke liker det om jeg bare drikker sånne, liksom.
Aner ikke jeg, drikker jo som sagt ikke te jeg heller egentlig. Men.. De jeg kjenner som drikker te, bruker jo sånne poser. Teklyper med innhold virker mer ekslusivt [emoji14] Men.. Burde ikke være stor forskjell egentlig. Jeg mener. Begge deler er te, som trekkes i vann...?
 
Klatreløype på utsiden av fjellet gitt. Jeg hadde sikkert blitt fysisk lammet av sånt, og kommet meg ingensteds [emoji23]
Svogern er i folkehjelpen. Er så grusomt flaut å ringe for hjelp da [emoji23] Hadde fått hørt det i hvert selskap da jo hahaha

Jo. Ble delvis. Men søstra mi hjalp veldig [emoji23] Driten er at jeg er bare 165 cm. Så jeg måtte ta fart enkelte plasser. Men søstra mi på 175 cm gikk og klatra som vanlig [emoji23]
 
Svogern er i folkehjelpen. Er så grusomt flaut å ringe for hjelp da [emoji23] Hadde fått hørt det i hvert selskap da jo hahaha

Jo. Ble delvis. Men søstra mi hjalp veldig [emoji23] Driten er at jeg er bare 165 cm. Så jeg måtte ta fart enkelte plasser. Men søstra mi på 175 cm gikk og klatra som vanlig [emoji23]

Haha, ser det for meg altså [emoji14]

Uff. Tøft at du klarte gjennomføre det da!
 
Hva er greia med antall innlegg?
Ser noen sier at de mangler då og så mange innlegg?
(Jeg er ny her) [emoji6]
 
Aner ikke jeg, drikker jo som sagt ikke te jeg heller egentlig. Men.. De jeg kjenner som drikker te, bruker jo sånne poser. Teklyper med innhold virker mer ekslusivt [emoji14] Men.. Burde ikke være stor forskjell egentlig. Jeg mener. Begge deler er te, som trekkes i vann...?
Posete IKKE!!!!! det samme som løste
 
Back
Topp