Tigerbaby
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
God ettermiddag musemor [emoji4]God ettermiddag jenter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddag musemor [emoji4]God ettermiddag jenter
Random quoteEn dag vil det jo det uansett, vel så lenge han ikke blir regionsjef da [emoji23]
God morgen ja kjenner jeg gruer meg litt til fredagen. Nye vevsprøver skal tas.
Jupp gruer meg nesten til sommerferie [emoji54]
God dag til seg også. Hatt en fin dag /planer videre?God dag Sara![emoji1]
Perfekt trekløver ja. Fullkommen familie. [emoji173]Et perfekt trekløver[emoji173]️ fascinerende at de er ulike!
Nja, nei. Han blir ikke så ofte så syk lenger. Han er jo snart ni år. Men hostet lenge når det kommet, noe infeksjonsutløst astma. Også er der jo han som er pollenallergiker, allergisk mot katt og valnøtter. Han som har migrene.Jaja greit det da, ikke den første til å bli syk han da eller?
Hatt en fin dag så langt? Hva er planen for ettermiddagen?God morgen
Hvordan har dagen din vært da?God morgen sara
Godt det da.Når jeg først sovna Så sov jeg godt
Lang tid desverre :/ Hatt det lenge? Og går du på antibiotika eller ferdig med kur? Da jeg hadde lungebetennelse satt det seg bronkitt også, og måtte ha sånn pepfløyte. Kanskje de burde sjekke igjen? God bedring!! Det er vondt..Noen her med erfaring meg lungebetennelse? Hvor lang tid tar det før man blir seg selv igjen? Er litt lei nå...
Det varierer veldig.Noen her med erfaring meg lungebetennelse? Hvor lang tid tar det før man blir seg selv igjen? Er litt lei nå...
Så leit at det skal bli sånn! Så lavt.. Men fint at hun endelig har fått klar og rett beskjed. Håper dette hjelper mye bedre nå.Random quote
Mamma ringte legen i dag likevel, jernlager 8. Fikk navn på er par sorter men valgte den du anbefalte pga magen. Samme styrke som de hun fikk anbefalt fra legen. Og ta to sa legen. Så fra 2*27 mg siden jul skal hun nå opp på 2*100. Det bør helst gi litt bedre effekt på formen....
God ettermiddagGod ettermiddag jenter
Jeg ogsåÅnei håper det går fort over
Ja. Min husker aldri å ha svart på ting heller. Litt irriterende, når vi snakket om det igjen ved en senere anledning og han sier han ikke har hørt noe om det.Flere som har menn som kun greier å svare på en ting når man spør om flere?
Type kan du kjøpe xxxx og vil du bli hentet idag, svaret gjerne min mann ja også mener han egentlig bare at han vil bli hentet
Har ligget siden forrige mandag. Fikk da høy feber. Var hos legen onsdag etter to dager med 40 i temp og klarte nesten ikke puste. Hadde vel på over 150. Fikk antibiotika og hostesaft. Feber til søndag, ganske høy. Feberfri i går og følte meg litt bedre så vasket litt hus. Våknet med 40 i temp igjen i dag. Ny tur til legen. Vel på 99 i dag men legen mente jeg var verre etter å ha lyttet på meg en evighet. Fikk ny type antibiotika og beskjed om å holde senga en stund. Kranglet om sykemelding, men siden jeg jobber med forumet her og kan være hjemme så fikk jeg viljen min om å slippe sykemelding. Men jeg får ikke lov å anstrenge meg.... og vi skal på cup i helgen. Det haster med å bli frisk.Lang tid desverre :/ Hatt det lenge? Og går du på antibiotika eller ferdig med kur? Da jeg hadde lungebetennelse satt det seg bronkitt også, og måtte ha sånn pepfløyte. Kanskje de burde sjekke igjen? God bedring!! Det er vondt..
God ettermiddag til deg ogGod ettermiddag jenter