☆ Skravletråd Mai ☆

Ja hehe. Men altså. Bare så det er sagt. Oftest klarer jeg sove gjennom snorking. Tror jeg sliter mer pga hodepinen. Og alle lydene innimellom gjør det så mye verre. Så skal ikke skylde på han. Men hadde vært digg om han gikk til legen pga snorkinga. Gjerne blitt operert for det også [emoji23] Drømmer!

Men mannen går ikke til legen frivillig [emoji23]
Hvorfor ikke det? Forskning viser også at de som snorker gjerne har dårligere søvnkvalitet enn oss som ikke snorker så vil jo hjelpe han også
 
Fikk bare beskjed at det er ikke nødvendig å teste de før tenårene begynner. For syns strengt talt de kunne gjort det når de ble testa for cøliaki. Menmen. Man stoler jo på det de sier. Men eldste vet hu skal gjennom det også. Om noen år. :) Så håper jeg de ikke har "arven" min :(
Legen som tilfeldigvis tok de prøvene på min lillesøster i forbindelse med prevensjon og deretter avdekket at alle har det ordnet fort mulighet til å få tatt prøvene når jeg spurte, veldig glad for det, her er de ikke like kjent med leiden mutasjon så kan bli spennende når jeg ber de sjekke lillegutt.

Og syns det er sløve for å være ærlig å ikke bare sjekke når de allerede tar blodprøver! Er jo en generell forhøyet risiko ved det så man får større grunner til å ikke røyke og begynne med støttestrømper på lengre flyturer osv
 
Mamma leser på pakken. Så det er greit. Men jeg ser hun får utfordringer når to om dagen er en pille. To ganger daglig. Timer unna mat og drikke. Melk drikker hun ikke, men (grønn) te. Og pga diabetes spiser hun hver 3. Time....
Fikk tommel opp av lege og mann til å spise med dem, men unngå melkeproduksjon så det viktigste er nemlig det, te får forøvrig greie er noe med kaffen kun [emoji4]
 
Ble en veldig fin tur i dag med jobben :) God mat, rolig sjø (noen bølger var det, men en tur ut på dekk gjorde godt)
Fått snakka med en haug og følte meg veldig til nytte i dag ♡

Skudeneshavn er fin plass [emoji274]
8ffc2cba48977ed8c278397117ebad01.jpg

Så nydelig[emoji1] flott turen var fin!
 
Jeg er så forbanna trøtt. Mannen sa jeg sover nok godt i natt. Han skal ikke snorke. Altså. Han har lagt seg. Jeg hører han ned allerede [emoji33][emoji23][emoji23]

Men med under totalt 7 t søvn siden søndag, så er vel sjansen stor for jeg faktisk sovner i senga med snorkemaskinen ved min side.

For trøtt helst til å klare lese noe her.

Allerede viska ut det meste jeg har skrevet pga MASSE feil. Null garanti for det er rett nå heller da [emoji23]

Huff[emoji13] håper du har sovet godt og lenge i natt!
 
Når hu i 5.klasse forteller hu i 1.klasse med en erten stemme
- Neste år MÅ du ta andreklassesprøyta! Hahaha!

Da stepper den gode mammen som jeg er inn med også en erten stemme
- Og DU må ta sjetteklassesprøyta. Og neste år der syvendeklassesprøyta. Så. Neste år vaksine på begge. Mohaha

[emoji56]

Minste ler og eldste ser bare paff ut [emoji23]

Haha, slemme mamma!![emoji23]
 
Back
Topp