☆ Skravletråd Mai ☆

Vel. Jeg er redd haier. Og høyder. Men jeg skjønner jo det veldig godt selv [emoji23]
Nei, altså. Jeg forstår at det er skummelt, jeg bare klarer ikke helt å skjønne at det er såå vanskelig likevel.
Jeg er redd edderkopper. Så redd at jeg er villig til å flytte for å slippe dem.
 
Vel. Jeg er redd haier. Og høyder. Men jeg skjønner jo det veldig godt selv [emoji23]
Nei, altså. Jeg forstår at det er skummelt, jeg bare klarer ikke helt å skjønne at det er såå vanskelig likevel.
Høyder er også forferdelig. Gikk Preikestolen en gang. Og alt jeg drømte i mnd etter var at jeg falt ned og døde [emoji23]
 
Tja kunne vel godt hvert noe imellom da [emoji13]
Ja hehe. Men altså. Bare så det er sagt. Oftest klarer jeg sove gjennom snorking. Tror jeg sliter mer pga hodepinen. Og alle lydene innimellom gjør det så mye verre. Så skal ikke skylde på han. Men hadde vært digg om han gikk til legen pga snorkinga. Gjerne blitt operert for det også [emoji23] Drømmer!

Men mannen går ikke til legen frivillig [emoji23]
 
Huff, snuppa her tok de prøvene for lenge siden, greit å få tatt.

Jeg og snuppa er eneste i min familie som ikke har den [emoji85]
Fikk bare beskjed at det er ikke nødvendig å teste de før tenårene begynner. For syns strengt talt de kunne gjort det når de ble testa for cøliaki. Menmen. Man stoler jo på det de sier. Men eldste vet hu skal gjennom det også. Om noen år. :) Så håper jeg de ikke har "arven" min :(
 
God morgen alle sammen ! Jeg har sovet som en stein. Noe jeg mistenkte hele tiden siden jeg var så sliten
 
God morgen
Ikke sovet som en stein her
Uggen i magen også å vi skal være oppe i skogen hele dagen..
 
Du lager med kokende vann og en sånn liten tesil, eller?
Neida. Kokende vann og en sånn liten pose [emoji14] enkelt og greit.
Denne het tetøsene - Berits elleville kirsebær. Var god, faktisk. Hadde smak...! Vanligvis liker jeg ikke te..
Var bare så kald og utkjørt i går at det akutt fristet å prøve..
 
Jeg er redd edderkopper. Så redd at jeg er villig til å flytte for å slippe dem.
Samboer er også redd dem.. Jeg... Liker ikke TA på insekter, men kan hente et papir som jeg lurer dem på, og slipper dem i do.
 
Høyder er også forferdelig. Gikk Preikestolen en gang. Og alt jeg drømte i mnd etter var at jeg falt ned og døde [emoji23]
Hahah [emoji23][emoji23]
Såååå ille er det ikke her, da. Jeg kan bare ikke gå nært kanten på sånne ting (.. 5-10 meter :p), og i type høøøye klatrestativ eller noe annet høyt og smalt, blir jeg rett og slett lammet.
 
Samboer er også redd dem.. Jeg... Liker ikke TA på insekter, men kan hente et papir som jeg lurer dem på, og slipper dem i do.
Synes du er heldig. Jeg vil ikke være redd. Vokste opp i et hus fullt av husedderkopper. De var så store så du vil ikke tro det engang. Var overalt hele tiden....
 
Synes du er heldig. Jeg vil ikke være redd. Vokste opp i et hus fullt av husedderkopper. De var så store så du vil ikke tro det engang. Var overalt hele tiden....
Ja, de er vel ganske svære.. Kun sett dem på bilder. Disse jeg tar er jo.. Maks like stor som lillefingerneglen min. Svære ville sikkert jeg og blitt skeptisk til. Vil ikke wrestle med dem heller liksom.
 
Back
Topp