☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg ER ganske tøff ellers, når det gjelder å overkomme frykter og sånt. Men høydeskrekken ER fæl. Vanskelig å overvinne noe man blir faktisk lam av [emoji33]
Ja herligheten. Da er man stuck gitt.
 
Wæhahahah. Det klarer jeg ikke. De er ondskapen selv. Ække normalt å ha 8 bein og enda flere øyne vøtt..
Er nok kjempenormalt for edderkoppene :D
Du ser sikkert kjemperar ut for dem, med kun halvparten av lemmene og kun to øyne [emoji28]
 
... Klippe hull i posene og hive i tesilen da?
Altså.. Hva ER den store forskjellen, annet enn at du kan få kjøpt "finere" te i løsvekt? [emoji14]
Teen i posene er mye mer finmalt og oppbevares på en annen måte enn løs te og får derfor en annen smak.
Jeg drikker Twinings Earl Grey og syns løs har en mye bedre smak enn pose
 
Teen i posene er mye mer finmalt og oppbevares på en annen måte enn løs te og får derfor en annen smak.
Jeg drikker Twinings Earl Grey og syns løs har en mye bedre smak enn pose
Hm.. Den jeg drakk nå var ikke finmalt i det hele tatt, da. Så finnes vel unntak...?
 
Hva er greia med antall innlegg?
Ser noen sier at de mangler då og så mange innlegg?
(Jeg er ny her) [emoji6]

Vi snakker opp Topp 100[emoji2]
For å være med i trekningen om premier må vi ha over et visst antall innlegg[emoji4]
 
Denne
f49d01a4085c1bfddea0a21bd1bb0268.png

Og kjøkkenutstyr[emoji4]
Den så fin ut.

Vi skulle ideelt sett flyttet kjøkkenet ned i stua det står på loftet og der får hun ikke være og de store bruker det jo ikke. Bare har ikke plass, må tenke
 
Etter en grusomt lang handletur, mye lenger enn planlagt har jeg
Bestilt time hos optiker på fredag.
Kjøpt meg bikini
Ikke funnet meg skjørt og capri men en plan om å se etter på fredag uten vogn.
Ikke fått uv-sett til mellomste men det fra i fjor passer så det får greit. Kjøpte til yngste istedet for det til baby vi har et str 68 og hun er faktisk halvannet år...
Fått påfyll av plastglass, gjenbrukbare, sånn til når 3-4-5-6 unger ute er tørst. Og vi liksom bare hadde igjen 2 glass og ikke aner hvor de andre er og jeg liker best ting som ikke knuser til slikt
Fått kjøpt tre pakker Lego på 40% på obs til gavelager, det et en del bursdager fremover.
Fått kjøpt gave til mamma fra meg og min bror
Og til lillemor sin store glede, en pakke gatekritt, vi har liksom bare bittesmå biter igjen

Nå må jeg vel ha lunsj før jeg henter i bhg...
 
Hva er greia med antall innlegg?
Ser noen sier at de mangler då og så mange innlegg?
(Jeg er ny her) [emoji6]
Innleggene har du fått svar på, men jeg vil bare benytte muligheten til å si velkommen :)
 
God morgen?! [emoji2]
Ha en fin dag[emoji254]
Snuppa fikk nye leker i går, så usikker på om jeg får a med meg i bhg[emoji23][emoji23] lekt i et siden hun sto opp, bare så vidt tid til frokost.

Så artig at hun koser seg med nye leker[emoji7]
Ha en fin dag dere også!
 
God morgen alle sammen.

Onsdag allerde og den siste dagen i mai. I morgen er det juni. Første sommermåned. Måneden for alle sommeravslutningene. Måneden da skolen slutter. Måneden for alle bursdagene. Og måneden jeg har vært sammen med min mann i 16 år og gift i 10.

God ettermiddag[emoji1]
Juni er travel, kalender fyller seg stadig opp...i tillegg har jeg to barn med bursdag i juni[emoji28]
 
Eh for hvem da [emoji13] sjef holder det nå altså og kollega på et annet apotek hintet til at sjefen der skal i pensjon om 6 år [emoji13]

Er jo flott han blir verdsatt på jobben[emoji1] flink mannfolk du har fått deg!
 
Back
Topp