Godt å komme seg ut littTenker å stikke ut en tur, begrensa tid jeg kan gå tur på nå så vil utnytte tiden jeg har.
Men er også sliten etter dagen [emoji54]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å komme seg ut littTenker å stikke ut en tur, begrensa tid jeg kan gå tur på nå så vil utnytte tiden jeg har.
Men er også sliten etter dagen [emoji54]
Takk. Går dårlig dog [emoji23]Kos deg[emoji2]
Helt enig [emoji173]️Katter er fantastiske dyr![emoji173]️
Æææ, så kjedelig!
Hatt en fin dag, tok med ungene ut og skjedde mye her så snuppa fikk kroppsmaling (2 små blomstre), ballong blomst og sitte på hest og kjerre [emoji4]
Jan bør bli fornøydHeldigpropp![]()
Var det også [emoji4] mannen gleder seg til å få spise han også, snuppa elsker det også [emoji6]Så kjempe godt ut[emoji1]
Det skjer ofte. Arvelig belastet fra to siderNeseblod?[emoji15] hva har skjedd?
Guttungen har funnet nye stikk daglig i ei uke.Og med varmen kommer myggen[emoji21]
Joa men får ta det imorgen, mannen skal bryte fasten hos en venn, koselig det men da reiser jo han og for å ikke bare spise og gå så reiste han nå med store deler av middagen vår, heldigvis lager vi ofte større middager under ramadan siden dette ofte skjer [emoji6]Kanskje en liten luftetur gjør deg godt?[emoji2]
Nei det kan jeg tenke meg utrolig tungrodd skolesystem flere stederDet er det
Var ikke lett å få det innvilget
Hadde hver det om ikke mannen hadde gått ut, vel vel får gå ut imorgen [emoji4]Godt å komme seg ut litt
Ja de er flinke i kommunen her til å ha masse gode tilbud [emoji4]Stemmer! Vi har kun hatt ei uke med fint vær, og da var jge inne med febersyk unge hele uka[emoji85] ellers bare en eller to dager med fint.
Så kjekt da det skjer så mye da[emoji2]
Huff de hadde jeg helt fortrengt [emoji33]Og med varmen kommer myggen[emoji21]
Guttungen har funnet nye stikk daglig i ei uke.
Ingen av oss andre har et eneste ett...
Ja de er flinke i kommunen her til å ha masse gode tilbud [emoji4]
Å det er kjedelig da
Det er effektivt som bare julingJøss, det har jeg aldri prøvd[emoji1]
Huff de hadde jeg helt fortrengt [emoji33]
Han står på aerius og klør ikke så mye p dem, men klær over hele kroppen og også dusse uten at han tenker over det, til de SVIIIIR... da oppdager han dem . Ser stort sett ut som han reagerer litt for de blir litt storeRart det der at noen får masse og andre ingen. Jeg er av typen som alltid får en hel haug, og tåler dem dårlig.