☆ Skravletråd Mai ☆

Dele kylling i biter.
Vende dem i mel.
Dypper i sammenpisket egg.
Snu dem i en blanding av griljermel, salt, pepper, paprikapulver og litt kajennepepper
Fritere i ca 5 minutter på 180 grader
Mel først høres mer riktig ut ja [emoji4]

Min lillesøster er gravid så i januar blir jeg forhåpentligvis tante [emoji7] hun ble derimot ikke like glad når hun ringte meg skikkelig sur pga noe papir tull og jeg ønsket henne velkommen i et 9 mnd langt pms [emoji23]
Gratulerer med tantebarn på vei :D er det første tantebarn?

Absolutt:D vært på stranda med gode venner. Og grilla og kosa oss i finværet :D dere da?
Høres veldig koselig ut.
Har kost meg med de minste mens eldste var på bursdag og mannen krasjet bilen (ikke ille, og han er uskadet).
Var oppe i skogen sammen med frøkna, bare oss to.
Nå sitter jeg og ser flash og spiser sammen med eldste mens mannen er å drikker opp det hjemmelagde ølet til mannen til min beste venninne

Godt han ikke er plaget veldig da. For DET er slitsomt! Og ikke noe klør som gamle myggstikk[emoji85]

Bare svien på kvelden som plager ham, men det kurerer vi med øyedråper (antihistaminer som er helt trygge brukt på det meste, de skal tross alt inn i øyet til vanlig. Finfint på myggstikk)

Høres veldig koselig ut.
Har kost meg med de minste mens eldste var på bursdag og mannen krasjet bilen (ikke ille, og han er uskadet).
Var oppe i skogen sammen med frøkna, bare oss to.
Nå sitter jeg og ser flash og spiser sammen med eldste mens mannen er å drikker opp det hjemmelagde ølet til mannen til min beste venninne
Så koselig :) bortsett fra bilkræsj. Men bra han er uskadet:) hva er flash egentlig?

Back
Topp