☆ Skravletråd Mai ☆

Har ikke fått vært innom så mye de siste par dagene, vært opptatt med finevær :D hatt en fin helg så langt folkens? :D

Så gøy[emoji2]
Jupp, noe av det meste må være toget Ferdinand som er et minitog som kjører Innom torget her og to parker hele sommeren [emoji4] ungene elsker den selvsagte og greit når man har gått en lang dag [emoji4]

Ja syns det. En dag med sol og blå himmel. 30 grader ute. Og ingen. Seriøst ingen skal ut ! [emoji87] Eller. Lillesøster skal, me hu stakk til ei venninne som bor 3 t unna.

Storebror skal ut. Men med onkel og tante. Og jeg kan ikke drikke med de. Onkel kan seriøst ikke drikke. Han blir slem i kommentarene og vemmelig. Dermed holder jeg meg langt borte.

Menmen. Ut neste helg uansett. Håper bare været er fint da også

Da krysser jeg fingre for knallvær neste helg[emoji1]

Min lillesøster er gravid så i januar blir jeg forhåpentligvis tante [emoji7] hun ble derimot ikke like glad når hun ringte meg skikkelig sur pga noe papir tull og jeg ønsket henne velkommen i et 9 mnd langt pms [emoji23]

Ja, egentlig. Før han møtte meg irl, så var han nesten litt redd for at det skulle ha noe å si. Altså. At jeg skulle bry meg, som om det var en skikkelig estetisk feil
Teitingen. Glad han fikk beholde fingrene da. Der har han bare arr.

Og ja, han tåler det :D

Ikke så rart han følte på det[emoji4] men det betyr jo selvsagt ingenting[emoji173]️

Ikke så rart han følte på det[emoji4] men det betyr jo selvsagt ingenting[emoji173]️
Haha. Jeg ble nesten litt fornærmet over at han kunne tro at JEG brydde meg om noe sånt [emoji23]

Og overraskende enkelt.
Å vet jeg riktignok ikke om jeg har gjort det korrekt siden jeg bare gjorde det jeg trodde var riktig og ikke gadd å google oppskrift :P
Kutte opp kylling biter, dyppe de o egg hvetemel blanding med krydder, egg så panko (noe mobilen mente måtte være panikk) ?

Han står på aerius og klør ikke så mye p dem, men klær over hele kroppen og også dusse uten at han tenker over det, til de SVIIIIR... da oppdager han dem . Ser stort sett ut som han reagerer litt for de blir litt store

Godt han ikke er plaget veldig da. For DET er slitsomt! Og ikke noe klør som gamle myggstikk[emoji85]

Kutte opp kylling biter, dyppe de o egg hvetemel blanding med krydder, egg så panko (noe mobilen mente måtte være panikk) ?
Dele kylling i biter.
Vende dem i mel.
Dypper i sammenpisket egg.
Snu dem i en blanding av griljermel, salt, pepper, paprikapulver og litt kajennepepper
Fritere i ca 5 minutter på 180 grader

Back
Topp