Har ikke fått vært innom så mye de siste par dagene, vært opptatt med finevær
hatt en fin helg så langt folkens? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp, noe av det meste må være toget Ferdinand som er et minitog som kjører Innom torget her og to parker hele sommeren [emoji4] ungene elsker den selvsagte og greit når man har gått en lang dag [emoji4]Så gøy[emoji2]
Viktigere å pleie kropp og sjel enn forumet [emoji6]Har ikke fått vært innom så mye de siste par dagene, vært opptatt med fineværhatt en fin helg så langt folkens?
![]()
Ja syns det. En dag med sol og blå himmel. 30 grader ute. Og ingen. Seriøst ingen skal ut ! [emoji87] Eller. Lillesøster skal, me hu stakk til ei venninne som bor 3 t unna.
Storebror skal ut. Men med onkel og tante. Og jeg kan ikke drikke med de. Onkel kan seriøst ikke drikke. Han blir slem i kommentarene og vemmelig. Dermed holder jeg meg langt borte.
Menmen. Ut neste helg uansett. Håper bare været er fint da også
Ja, så må dynger jeg i sofaen utpå der med M og en rusbrus[emoji2] og der følte jeg meg beldig ung[emoji23][emoji23][emoji85]
Takk. Det gjør jeg også [emoji274][emoji274][emoji258]Da krysser jeg fingre for knallvær neste helg[emoji1]
Er nok mye bedre å lage de selv [emoji6]Prøvd å lage hjemmelaget kylling nugget for første gang.
Det bli definitivt ikke siste![]()
Ja, egentlig. Før han møtte meg irl, så var han nesten litt redd for at det skulle ha noe å si. Altså. At jeg skulle bry meg, som om det var en skikkelig estetisk feil
Teitingen. Glad han fikk beholde fingrene da. Der har han bare arr.
Og ja, han tåler det![]()
Haha. Jeg ble nesten litt fornærmet over at han kunne tro at JEG brydde meg om noe sånt [emoji23]Ikke så rart han følte på det[emoji4] men det betyr jo selvsagt ingenting[emoji173]️
Og overraskende enkelt.Er nok mye bedre å lage de selv [emoji6]
God kveld![]()
Kutte opp kylling biter, dyppe de o egg hvetemel blanding med krydder, egg så panko (noe mobilen mente måtte være panikk) ?Og overraskende enkelt.
Å vet jeg riktignok ikke om jeg har gjort det korrekt siden jeg bare gjorde det jeg trodde var riktig og ikke gadd å google oppskrift![]()
Han står på aerius og klør ikke så mye p dem, men klær over hele kroppen og også dusse uten at han tenker over det, til de SVIIIIR... da oppdager han dem . Ser stort sett ut som han reagerer litt for de blir litt store
Ingen tvil om detNei det kan jeg tenke meg utrolig tungrodd skolesystem flere steder
God kveldGod kveld![]()
Dele kylling i biter.Kutte opp kylling biter, dyppe de o egg hvetemel blanding med krydder, egg så panko (noe mobilen mente måtte være panikk) ?
Veldig fin herHar ikke fått vært innom så mye de siste par dagene, vært opptatt med fineværhatt en fin helg så langt folkens?
![]()