☆ Skravletråd Mai ☆

De oppfører seg ofte litt annerledes når man er gravid[emoji2] litt artig at de senser det!
Ja, er litt kult. Tror det har noe med hormonene osv å gjøre. Katter spesielt skal jo være så sensitiv til sånt.. [emoji14]

En dag det regner, ja.

(men det er brillene som tar feriepengene. Jeg mener se jeg har kostet 7000+. Og det er ganske mange år siden. Jeg har et komplisert og dyrt syn)

Og du får ikke dekket briller gjennom arbeidsgiver?[emoji4]

Jupp, noen år til men den kommer [emoji355] garantert [emoji4] mitt første møte med islam så var den på vinteren [emoji6] så veldig veldig lenge siden [emoji23]
Må være noen år siden da ja [emoji14]

Til vanlig har man pisket krem.
Når jeg bare skal ha litt krem gidder jeg ikke dra frem miksmasteren, og å piske for hånd tar fryktelig lang tid.
Heller derfor fløten med litt sukker og litt vanilje estrakt i en shaker og rister til det blir krem.
Tar 2-3 minutter...

Jøss, det har jeg aldri prøvd[emoji1]

Haha, kjipe gjengen[emoji23]
Ja syns det. En dag med sol og blå himmel. 30 grader ute. Og ingen. Seriøst ingen skal ut ! [emoji87] Eller. Lillesøster skal, me hu stakk til ei venninne som bor 3 t unna.

Storebror skal ut. Men med onkel og tante. Og jeg kan ikke drikke med de. Onkel kan seriøst ikke drikke. Han blir slem i kommentarene og vemmelig. Dermed holder jeg meg langt borte.

Menmen. Ut neste helg uansett. Håper bare været er fint da også

Oi shit![emoji31] flaks det gikk bra med ham!!
Bra han tåler en spøk da[emoji4]
Ja, egentlig. Før han møtte meg irl, så var han nesten litt redd for at det skulle ha noe å si. Altså. At jeg skulle bry meg, som om det var en skikkelig estetisk feil
Teitingen. Glad han fikk beholde fingrene da. Der har han bare arr.

Og ja, han tåler det :D

Back
Topp