☆ Skravletråd Mai ☆

Når du sier er krydderglass koriander, mener du da malt koriander eller koriander frø man rister og knuser i en mortel?
Jeg er lat så malt, kan og så ha i litt tørket blader.

Mannen liker å bruke frø som han knuser i mortel, men farmasøyt er flinkere til å bruke den enn meg [emoji23]

Vi burde spylt. Men det er tiltak, særlig siden uttaket ute ikke funker. Møbler har vi fått på plass, og grillen overvintrer der. Og det har vært tre nydelige lørdager på rad

Herlig![emoji2][emoji295]️ Her måtte det spyles, så hadde ikke noe valg! Også må jeg iveien å kjøpe nytt teppe og litt blomstrer.

Hva er rister krem?[emoji4]
Til vanlig har man pisket krem.
Når jeg bare skal ha litt krem gidder jeg ikke dra frem miksmasteren, og å piske for hånd tar fryktelig lang tid.
Heller derfor fløten med litt sukker og litt vanilje estrakt i en shaker og rister til det blir krem.
Tar 2-3 minutter...

Hei alle :) Håper dere har hatt en fin dag. Her begynte den dårlig, men ble bedre. Slappet av, vært i Sverige, og kjøpt basseng til lille. Et til å ha hjemme og et til gården hos mamma. Jaggu har jeg fått farge og :D

e5ad54f54647267bbd3eb72423c94d86.jpg

0aefff4a844469021650272d792825d9.jpg

Så kult basseng[emoji1] det blir stas!
Og fin farge på beina![emoji1] sola steker!

Jeg MÅ være helt blind.
Frøkna tar på seg en knebukse i dag siden det er så fint vær.
Jeg spurte henne i morges hvor den kommer fra siden jeg ikke husker den.
Hun sier hun fant det i skapet.
Ok tenker jeg er sikkert en fra i fjor jeg ikke husker...

Kler av henne for kvelden, da ser jar det....
Det er ingen knebukse, det er en joggebukse i størrelse 80, altså Lille U sin :P
Den har mest sannsynlig blitt lagt feil :P
Hun elsker den, spørs om han får den tilbake...

Haha[emoji23] så herlig! Da kan hun jo bare bruke den[emoji1]

Jeg er lat så malt, kan og så ha i litt tørket blader.

Mannen liker å bruke frø som han knuser i mortel, men farmasøyt er flinkere til å bruke den enn meg [emoji23]
Er ganske flink med mortel selv selv om jeg ikke er farmasøyt, men siden jeg bruker så mye av det har jeg funnet en annen løsning
b33f5c478ea811231c9b4786687a9c85.jpg

Tenker å stikke ut en tur, begrensa tid jeg kan gå tur på nå så vil utnytte tiden jeg har.

Men er også sliten etter dagen [emoji54]

La seg ut for å sove i snøen, som dritings. Ikke noe gøy der og da, antar jeg. Hypotermi (tror de målte ham et sted mellom 26-28 grader, mener jeg han sa..?), og ble jo et langt sykehusopphold.. Så. Kjip situasjon,sånn sett. Spesielt siden det endte med amputasjon av tærne som har gitt div senskader.

Så. Situasjonen i seg selv er ikke noe moro. Men kan lett dra en liten tåspøk i blant.

Oi shit![emoji31] flaks det gikk bra med ham!!
Bra han tåler en spøk da[emoji4]

De ble mildt sagt våte.

Mi bytta til badetøy, det har ikke nabojenta visstnok (men kanskje neste sommer. Da har jeg sikkert. Eller kanskje mamma kan kjøpe til meg nå) (Vel. Hun får ca alt og litt til virker det som, så en badedrakt kommer nok ;-))

Og koste seg ja. Vasket håret på hverandre ;-)

Høres artig ut[emoji1] vil tro denne nabojenta får badetøy ja[emoji23]

Back
Topp