☆ Skravletråd Mai ☆

Herregud, katten min blir bare rarere og rarere dess lengre på vei jeg er..
Nå driver hun og går oppe i øveretg.
Som sikkert virker normalt for mange, men hun her HATER være i samme etg som hundene... Hun har bodd i kjelleren siden august... Og før det, i forrige hus, bodde hun KUN i andreetg (ikke hovedetg).

De oppfører seg ofte litt annerledes når man er gravid[emoji2] litt artig at de senser det!

Ja de er jo ikke dumme [emoji6] katta her var mindre interessert i andremann [emoji23]
Tror mulig de kjenner det på hormonene og.. Jeg er sikker på at jeg OSER hormoner. Katter er jo sensitiv til sånt.. [emoji14]

Da er det lost in time tid!

Det er det [emoji4] litt over en hvitløk, buljong terning, div krydder (allehånde, muskatnøtt, hvit pepper, svart pepper og litt kanel) og nesten et krydder glass koriander også en finhakket løk mrd lott tomatpuré som stekes en stund (i smør) og etterpå stekes med Okra, mye smak [emoji4]
Når du sier er krydderglass koriander, mener du da malt koriander eller koriander frø man rister og knuser i en mortel?

Hei alle :) Håper dere har hatt en fin dag. Her begynte den dårlig, men ble bedre. Slappet av, vært i Sverige, og kjøpt basseng til lille. Et til å ha hjemme og et til gården hos mamma. Jaggu har jeg fått farge og :D

e5ad54f54647267bbd3eb72423c94d86.jpg

0aefff4a844469021650272d792825d9.jpg
Godt den ble bedre da [emoji4]

Sverige er aldri feil [emoji6]

Skulle shoppet litt sommertøy selv....en dag det regner[emoji2]
En dag det regner, ja.

(men det er brillene som tar feriepengene. Jeg mener se jeg har kostet 7000+. Og det er ganske mange år siden. Jeg har et komplisert og dyrt syn)

For en herlig dag[emoji2] vi har fått vasket hele verandaen og fått på plass utemøblene[emoji4] Ble ikke ny spisegruppe i dag, så får se om vi finner det til uka. Første grilling i år er gjennomført, hvis du ser bort fra pølsene på bålpanna. Og snuppa har kost seg i sandkassa og på huska store deler av dagen[emoji295]️

Høres fantastisk ut[emoji1] klar for sommeren!

Ja[emoji2] og oppdaget til min store fortvilelse at finværet i morra er bytta ut med overskyet, regn og 14 grader[emoji33]
Hvordan har dagen din vært?
Æææ, så kjedelig!

Hatt en fin dag, tok med ungene ut og skjedde mye her så snuppa fikk kroppsmaling (2 små blomstre), ballong blomst og sitte på hest og kjerre [emoji4]

Jeg MÅ være helt blind.
Frøkna tar på seg en knebukse i dag siden det er så fint vær.
Jeg spurte henne i morges hvor den kommer fra siden jeg ikke husker den.
Hun sier hun fant det i skapet.
Ok tenker jeg er sikkert en fra i fjor jeg ikke husker...

Kler av henne for kvelden, da ser jar det....
Det er ingen knebukse, det er en joggebukse i størrelse 80, altså Lille U sin [emoji14]
Den har mest sannsynlig blitt lagt feil [emoji14]
Hun elsker den, spørs om han får den tilbake...
[emoji23] passet den ellers da? Lille U har garantert nok bukser [emoji6]

Ahaa, så etterhvert kommer den plutselig i mars liksom..?
Jupp, noen år til men den kommer [emoji355] garantert [emoji4] mitt første møte med islam så var den på vinteren [emoji6] så veldig veldig lenge siden [emoji23]

Back
Topp