☆ Skravletråd Mai ☆

Mmmmm........
Jordbær med rister krem :)

Mange som sier de er bra de på ebay
Lov å håpe. Finnes i ulike prisklasser. Tenkte unngå de heeeelt billigste, kanskje.
Ingen av ungene har sagt de ønsker seg da. Men bekrefter at de kjenner til dem, noen på skolen har etc

Utrolig synd for man blir fort hemmet en del av hørselsproblemer hadde vann i mellomøret som tydeligvis ikke gikk vekk etter fødsel også oppdaget veldig sent så styr med dren, talpedagog osv, synd man må vente såpass lenge på noe som er rutine og fort gjort egentlig
Sant det men vi har ventet mye lenger føt

Lov å håpe. Finnes i ulike prisklasser. Tenkte unngå de heeeelt billigste, kanskje.
Ingen av ungene har sagt de ønsker seg da. Men bekrefter at de kjenner til dem, noen på skolen har etc
Vi kjøpte ikke den billigste her heller, er stor forskjell

Ååh.. Så lenge til. Jeg håper gubben her er ferdig med maten snart, jeg [emoji85]
Biff og fløtepotet [emoji7][emoji7]
Høres godt ut [emoji4]

Faster så ventet på solnedgang i mekka, mannen venter på solnedgang her rundt Kl 22 [emoji54]

Herregud, katten min blir bare rarere og rarere dess lengre på vei jeg er..
Nå driver hun og går oppe i øveretg.
Som sikkert virker normalt for mange, men hun her HATER være i samme etg som hundene... Hun har bodd i kjelleren siden august... Og før det, i forrige hus, bodde hun KUN i andreetg (ikke hovedetg).
Hehe vil være mer med deg da [emoji6]

Selvfølgelig, derfor jeg bar bekymret for bilen.
Fikk beskjed og at han var på el-kjøp og tittet, forresten har krasjet bilen...
Det hørtes ikke ut som om han var skadet :P
Bilen har bare en liten bulk så ikke så ille og den kan brukes på mandag

Var egentlig et [emoji6] med etter spørsmålet som ikke ble med[emoji85] regnet med at du ikke hadde skrevet som du gjorde hvis han var skadet.
Så godt da[emoji4] men surt uansett.

Høres godt ut [emoji4]

Faster så ventet på solnedgang i mekka, mannen venter på solnedgang her rundt Kl 22 [emoji54]
Aha. Sånn sett. Her hadde han blitt veldig sulten..
Soloppgang var 02.36, solnedgang er 23.33.
Ifg yr.. Ser ikke solen i dag, mtp regnet, da...

Må elske nordnorge. Lyst hele døgnet. Hurra.... Men varmt er det jo ikke...

Hehe vil være mer med deg da [emoji6]
Ja, hun vil jo helst ligge på meg hele døgnet. De andre kattene også forsåvidt. Ganske få timer i døgnet jeg IKKE har en katt på meg for tiden..

Back
Topp