Vi som temper

Nettopp det den blir. Nå har jeg lagt inn blødning den dagen jeg fødet. Da får jeg opp grafen, men "syklusen" fra fødsel blir med i beregningen [emoji14]

7b307b851b821854f2ac13c32be90ea6.jpg
Hmmmm.... kan det være du får lagt inn fødsel på dagen? Skal være mulig å legge inn sånt en eller annen plass!

Er det sånn at det er 100% sikkert at man har el når det krysset kommer? Eller KAN det tenkes at krysset kommer selvom man ikke har el en pp?

Jeg tror på at jeg hadde el forrige pp altså men er nysgjerrig...

Hmmmm.... kan det være du får lagt inn fødsel på dagen? Skal være mulig å legge inn sånt en eller annen plass!
Er en "pregnancy tracker", men ser ut som de er uavhengig av hverandre. Så blir ikle påvirket om jeg legger inn noe der.
Jaja, er ikke noe krise. Bare litt kjedelig at den blir tatt med

Tempen er fortsatt høy i dag på CD 30 (og det jeg trodde var DPO 18/eller 15), men nå fjernet FF krysset?! :confused004 Må i så fall legge inn "egg whites" for å få det opp igjen.. jeg skjønner ikke nooooo!

IMG_1151.jpg

Jeg temper for første gang denne pp, og ff har satt krysset på cd16. Eltesten var imidlertid positiv på kvelden cd16, og negativ morgenen cd17. Hvilken dato ville dere forholdt dere til? Jeg har registrert eltestene i ff dersom det er av betydning.
20170524_101745.png

Jeg temper for første gang denne pp, og ff har satt krysset på cd16. Eltesten var imidlertid positiv på kvelden cd16, og negativ morgenen cd17. Hvilken dato ville dere forholdt dere til? Jeg har registrert eltestene i ff dersom det er av betydning.
Vis vedlegget 226093
Her var det jo ikke så stor økning i temp på cd17, så det kan jo være at EL skjedde da, men jeg har nå pleid å stole på tempen framfor testene, jeg da. [emoji4] En dag fra eller til gjør jo heller ikke så mye.
Jeg har gjerne hatt to dager med positive tester, men i siste pp (hvor jeg ble gravid) hadde jeg kun én dag med positiv test, og tempen viste at EL skjedde den dagen, ikke når testen ble negativ igjen.

Jeg stoler også mer på tempen enn EL-tester, men så har sistnevnte ikke fungert så bra for meg av en eller annen grunn (har ikke fått positive tester så langt, men tempen har avslørt EL).

IMG_1158.jpg

Jeg skjønner fortsatt ingenting og krysset har ikke kommet tilbake.. Testene er negative og tempen er høy, tanta har ikke gitt lyd fra seg og er dager forsinket. Kom igjen a kroppen!!

Dere som bruker FF, er dere VIP eller ikke? Hva koster det og er det verdt det?
Vip.. akkurat nå fikk jeg opp tilbud om ett år til 265, vurderer det om testene er negative resten av uken[emoji16]
179 er 3 mnd og 105 for en mnd i slengen.

Dere som bruker FF, er dere VIP eller ikke? Hva koster det og er det verdt det?
Hadde tenkt å teste ut 3 mnd VIP, men fikk tilbud på et år for 215 kr så da brukte jeg den. Har jo tenkt til å bli gravid lenge før det, men [emoji14]
Har ikke testet ut så mange dager enda da, men greit å kunne se symptomer osv :)

IMG_6238.JPG

Blir så frustrert av denne kroppen. Kvalme, dårlig mage, problemer med søvnen og alt der klusser :( Så tempen denne uken/måneden blir så som så...

Back
Topp