Vi som temper

Kjære tempere :)
Noen som har lyst på 40% discount kode på FF? 1 års medlemsskap :)
jeg har ikke bruk for et år...
Hvor lenge varer koden? [emoji4] tenker om det ikke har klaffet nå så må jeg uansett kjøpe mer [emoji23]

Hvor lenge varer koden? [emoji4] tenker om det ikke har klaffet nå så må jeg uansett kjøpe mer [emoji23]
Det vet jeg ikke. Står bare at den kun er gyldig i noen få dager :/
Fikk den i dag.

Går det an å gi bort resten av perioden om man blir gravid før den går ut og ikke skal ha flere barn? :)

Kjøpe et års tilgang har fungert ypperlig for flere av oss her, inkludert meg selv, hehe. Ble vel gravid i første pp etter at jeg hadde betalt for et år ... [emoji28]
Haha, ja er vel typisk det :D
Men hva gjør man med resten av året da?
Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe for 90 dager, men så fikk jeg denne rabattkoden på twitter da [emoji14] haha
Og jeg har ingen planer om å få flere barn, men man vet jo aldri. Hadde jo ikke planer om det sist heller...

Skal starte denne syklusens temping imorgen på dag 8 :) Vært rart med en ukes tid uten temping :P Bare eggløsning ikke kommer før dag 16/17 denne syklusen (som normalt) er jeg fornøyd ;)

Dagens temp... temp på vei ned så nå kommer vel tanta snart[emoji848][emoji17]

1eb41563fddead6a4a578148db9242bb.png

Skjønner ikke hvorfor FF ikke vil sette eggløsning...Natural cycles har gjort det, men mye senere enn forventet..

Trodde EL skulle være ganske stabilt? [emoji848]

Edit:
Fjerner jeg eltestene, settes det et vagt kryss ganske sent i syklusen, og at jeg er 8 dpo idag.
Jeg forvirret.

Skjønner ikke hvorfor FF ikke vil sette eggløsning...Natural cycles har gjort det, men mye senere enn forventet..

Edit:
Fjerner jeg eltestene, settes det et vagt kryss ganske sent i syklusen, og at jeg er 8 dpo idag.
Jeg forvirret.
Det kan vel skje at man ikke har EL en syklus eller at den kommer på et annet tidspunkt. Lutealfasen bruker vel å være ganske fast slik jeg har forstått da. Kan ikke så mye om dette, så jan ikke gi deg noen svar, men kan skjønne at FF blir usikker. Kan jo være kroppen prøvde å slippe egget ved positive EL tester, men ikke fikk til, og at EL var på dag 26. Eller så kan det kanskje ha vært på dag 21, selv om tempen ikke steg høyt opp. Den har jo allikevel steget siden da?

FF sier at tr kommer i dag, men jeg tror nok ikke hun kommer før tirsdag.

edc95eaabca6666d8933c7cd3055648b.jpg

IMG_6231.JPG

Edit:
Jeg forvirret.

Jeg synes ikke det ser ut som du har hatt EL, jeg. [emoji53] Mange dager med positive tester kan jo også være en indikasjon på at kroppen prøvde, men ikke fikk det til. Det kan jo skje en gang i blant, uten at det er noen åpenbar forklaring på det heller. Utrolig frustrerende uansett ...

Back
Topp