Vi som temper

Hvordan kjennes det ut? :)
Kjennes ut som at noe beveger seg nedover egglederen fordi trykket flytter på seg[emoji4] men det kan jo også være at jeg vil kjenne det og derfor gjør det.. el.testene er også supernegative.. [emoji13]

IMG_4207.PNG

8 Dpo og dagens temp. 1 uke til tr og mye kan skje så prøver å holde håpet oppe:)

Trenger eksperthjelp! :p
Nå skjønner jeg virkelig ingenting.. 12 DPO i dag (IKM lørdag) og når tempen sank som den gjorde i går var jeg sikker på at tr var på vei. I dag steg den igjen! Kan jeg ha tatt feil? Eller er det noe som helst normalt med denne grafen? :confused005 Syns den er ekstremt svingete til at det kun er en av dagene DPO jeg ikke har målt til samme tid :wideyed:
IMG_1096.jpg

Trenger eksperthjelp! [emoji14]
Nå skjønner jeg virkelig ingenting.. 12 DPO i dag (IKM lørdag) og når tempen sank som den gjorde i går var jeg sikker på at tr var på vei. I dag steg den igjen! Kan jeg ha tatt feil? Eller er det noe som helst normalt med denne grafen? :confused005 Syns den er ekstremt svingete til at det kun er en av dagene DPO jeg ikke har målt til samme tid :wideyed:
Vis vedlegget 225691

Jeg har både opplevd at tempen steg igjen rett før tr kom, og en veldig ujevn kurve i dpo-land en pp jeg faktisk ble gravid. Så, kjedelig svar, men det er helt umulig å si hva det betyr før du enten får tr på besøk, eller hun holder seg borte ... [emoji53] Er det noe jeg har lært av å tempe, så er det at ingen ting er 100 % konsekvent, selv om du kjenner kroppen og syklusen aldri så godt, så kan den brått gjøre noen uforklarlige krumspring likevel. [emoji28]

Jeg har både opplevd at tempen steg igjen rett før tr kom, og en veldig ujevn kurve i dpo-land en pp jeg faktisk ble gravid. Så, kjedelig svar, men det er helt umulig å si hva det betyr før du enten får tr på besøk, eller hun holder seg borte ... [emoji53] Er det noe jeg har lært av å tempe, så er det at ingen ting er 100 % konsekvent, selv om du kjenner kroppen og syklusen aldri så godt, så kan den brått gjøre noen uforklarlige krumspring likevel. [emoji28]
Ah, kunne ikke kroppen gjort det lettere og hatt en fasit på sånt?! :p Blir gal av dette her.. i dag hoppet tempen enda litt opp, 13 DPO, IKM i morgen :confused:
IMG_1100.jpg

Temper dere når dere er syke? Tenker at det ikke er no vits.. eller..?

Tempet, men hadde den vært merkelig (typ veldig lav eller høy i forhold til hva som var "normalt") hadde jeg satt den på ugyldig. Men heldigvis ikke hatt dette problemet rundt EL, kun et par dager før EL, og da var tempen en del over kurven enn hva den normalt ville vært.

Nedtelling til første pp :D
Tr forventet senest onsdag. Litt usikker fordi det kan se ut som lutealfasen var kortere sist syklus enn den har vært tidligere.

b269a951720fd3c3b2f545ca31e6745c.jpg

Kjære tempere :)
Noen som har lyst på 40% discount kode på FF? 1 års medlemsskap :)
jeg har ikke bruk for et år...

Back
Topp