Kjennes ut som at noe beveger seg nedover egglederen fordi trykket flytter på seg[emoji4] men det kan jo også være at jeg vil kjenne det og derfor gjør det.. el.testene er også supernegative.. [emoji13]Hvordan kjennes det ut?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjennes ut som at noe beveger seg nedover egglederen fordi trykket flytter på seg[emoji4] men det kan jo også være at jeg vil kjenne det og derfor gjør det.. el.testene er også supernegative.. [emoji13]Hvordan kjennes det ut?![]()
Tror det løsna i går jegKjennes ut som at noe beveger seg nedover egglederen fordi trykket flytter på seg[emoji4] men det kan jo også være at jeg vil kjenne det og derfor gjør det.. el.testene er også supernegative.. [emoji13]
Syns den er ekstremt svingete til at det kun er en av dagene DPO jeg ikke har målt til samme tid 
Trenger eksperthjelp! [emoji14]
Nå skjønner jeg virkelig ingenting.. 12 DPO i dag (IKM lørdag) og når tempen sank som den gjorde i går var jeg sikker på at tr var på vei. I dag steg den igjen! Kan jeg ha tatt feil? Eller er det noe som helst normalt med denne grafen?Syns den er ekstremt svingete til at det kun er en av dagene DPO jeg ikke har målt til samme tid
Vis vedlegget 225691
Ah, kunne ikke kroppen gjort det lettere og hatt en fasit på sånt?!Jeg har både opplevd at tempen steg igjen rett før tr kom, og en veldig ujevn kurve i dpo-land en pp jeg faktisk ble gravid. Så, kjedelig svar, men det er helt umulig å si hva det betyr før du enten får tr på besøk, eller hun holder seg borte ... [emoji53] Er det noe jeg har lært av å tempe, så er det at ingen ting er 100 % konsekvent, selv om du kjenner kroppen og syklusen aldri så godt, så kan den brått gjøre noen uforklarlige krumspring likevel. [emoji28]

Denne ser jo veldig spennende ut! Jeg krysser fingrene for spire! Hvis den fortsatt er høy i morgen må du teste!Ah, kunne ikke kroppen gjort det lettere og hatt en fasit på sånt?! [emoji14] Blir gal av dette her.. i dag hoppet tempen enda litt opp, 13 DPO, IKM i morgen
Vis vedlegget 225787
Temper dere når dere er syke? Tenker at det ikke er no vits.. eller..?
Høres bra ut [emoji4]Da har jeg bestilt måler, og gleder meg til å bli med dere her fremover![]()
Ikke bruk for et år?Kjære tempere
Noen som har lyst på 40% discount kode på FF? 1 års medlemsskap
jeg har ikke bruk for et år...