Vi som temper

Grunnet kluss med lengden på syklusen (trodde neste tante skulle komme starten av juni) så blir det ikke før i august dessverre. Letrozol de neste to syklusene.

Åh... kjipt med lang ventetid!! Men du har ihvertfall el nå!! Og kortere syklus?! det er vel positivt? Krysser fingrene for at letrozol funker for deg neste pp!!!

Åh... kjipt med lang ventetid!! Men du har ihvertfall el nå!! Og kortere syklus?! det er vel positivt? Krysser fingrene for at letrozol funker for deg neste pp!!!

Ja, har i hvert fall eggløsning. Spørsmålet er bare om egget er av god nok kvalitet, mye tyder nemlig på det motsatte. Syklusen er blitt litt kortere enn de uten EL, men denne gangen var EL senere enn hva som er normalt og lutefasen 2 dager kortere. Sist var EL normal, men lutefasen kun 11 dager. Blir ikke klok på kroppen..

Denne syklusen skal jeg ta progesteron fra EL til IKM + ananas og wild yam. Dong quai dropper jeg da jeg fikk mindre EL-slim og syklusen før EL ble lengre. Skal også snakke med legen om å ta blodfortynnende etter EL.

Dagens temp :)

Vedlegg

• IMG_2834.jpg
    IMG_2834.jpg
    87,6 KB · Visninger: 92
5e5d0314fbd7d4f0a535bf2c6fb91299.jpg

Dagens temp, sliter litt med å skjønne meg på denne mnd graf [emoji57] ny i tempeverden [emoji5]

IMG_4194.PNG

Pp8 - 6 Dpo

Fælt som det svinger her i dpoland nå da...har sovet dårligere og, så har våknet litt tidligere og sovet urolig etterpå så da har jeg brukt den tidligste målingen. Men de er tatt til ca samme tid som hverandre da.

89eae892dca3fa156c752a2d6ba02f46.jpg

d9c307396f64088fb0c04aef9e3ea00f.jpg

Da har jeg fått tempet igjen, og den er fortsatt høy. Håper lf er tilbake til normalt. Sist kom tr 8 dpo...

d9c307396f64088fb0c04aef9e3ea00f.jpg

Da har jeg fått tempet igjen, og den er fortsatt høy. Håper lf er tilbake til normalt. Sist kom tr 8 dpo...
Krysser fingrene for at kroppen er tilbake i normalen ♡

Krysser fingrene for at kroppen er tilbake i normalen ♡
Håper virkelig det! :D

Tempen er virkelig ganske annerledes enn sist. Mye jevnere, men har også vært lavere, i dpo-dagene. Veit ikke om det er et tegn jeg bør få forhåpninger av, eller om det kun betyr stabile hormoner.

Oioioi, hvordan er dagens? Ser nesten snart trifasisk ut!!

Din også!! [emoji50]

Syns du?? Blir enda mer spennende å tempe i morgen da!!

Lillyzilly sin er trifasisk ja! :D Spennendeeee!

Back
Topp